Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

10de Modelspoor Expo 2024

Gestart door ceuleer, 15 april 2023, 15:09:03 PM

guy holbrecht

Gisteren en vandaag al hard gewerkt om de zaal tentoonstellingsklaar te krijgen: uittekenen grondplannen, tafels, stoelen, wanden,... Ook de cafetaria staat klaar om onze modeltreinliefhebbers te ontvangen. Vanaf vrijdag kan er volop door standhouders en de deelnemers opgebouwd worden. Zaterdag volgt dan de langverwachte opening. Kom alvast eens langs op onze eigenste MSM stand.

SuSke

Citaat van: guy holbrecht op 25 september 2024, 20:05:04 PM...
Kom alvast eens langs op onze eigenste MSM stand.


Zullen we zeker doen Guy, er is nog een en ander verder af te spreken voor oktober in Edegem
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Het komt nu echt héél dichtbij!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tothebeach

Afgelopen weken druk bezig geweest met de voorbereidingen. Door wat onverwachte externe activiteiten was mijn zomer anders dan verwacht. Maar ik denk dat ik er nu wel bijna ben. Dat valt te lezen in mijn blog.



Geen verrassingen, een demo, een baantje en een aantal artikelen met voorbeelden.

Wel leuk om zo'n lege hal te zien. ik ben benieuwd, en volgens mij sta ik hier:


Tot morgen, zaterdag en anders zondag!

Groet,
michel

Jappy

Oeh, je gaat er staan met info over de 009-society? Interessant, ben al even aan het tobben of ik lid moet worden of niet. Ik kom zeker even langs!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

eddy

Juist gedaan met inladen, zijn lange schiften geweest de laatste weken,hopelijk valt de baan in de smaak.
Tot morgen, groeten MSC De Kempen.

sdz1976

We kijken er al naar uit


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

doomslu

Het begint zich te vullen...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

lijkt daar blijkbaar goed verlicht beter dan in Mechelen.


Heel lang geleden nog eens geweest nacht van de dancings !

doomslu

De verlichting staat nu op 50%!
Veel beter dan in Leuven, inderdaad.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Murphy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op Gisteren om 17:14:57 PMHeel lang geleden nog eens geweest nacht van de dancings !

Was toen waarschijnlijk ook niet zo goed verlicht.  ;)
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Stieven76

Ik vind het niet direct terug, maar kan je hier ook online kaarten voor kopen?

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Na 1 dag beurs. Complimenten en morgen gaan we weer genieten.
Super geslaagd en veel leuke bezoekers.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.