Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Binco

#1605
Ik denk dat het door de foto komt dan, het zijn wel degelijk warm-witte leds, en als je het zo ziet (dus niet op foto) is het nog wat zachter.

Dat van die krimpkous is om eens te proberen [;)]

[:)][;)]

Kees-Jan

#1606
Gisteren in Houten een Marklin spoor 1 wagen gekocht en deze maar direct uit elkaar getrokken en een andere jas gegeven.


Zo was de wagen........

........en zo is de museumwagen nu:



Goed het bestaat wel niet in het echt maar ik vind de wagen zo leuker.

Kees-Jan

doomslu

#1607
Ik vind 'm ook leuker zo, Kees-Jan. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

#1608
Ja makker.

Toppie !!!

[:p][^][:p][^]`

Als je zoiets wil proberen in Nul... ik zal u wel een wagonsken bezorgen zulle ??
[:D][:D][:D][:D][:D] (t'is een graptje van Pol he)
mvg,
Paul(ogic)

bollen neus

#1609
Dit week end wat tape snijden voor de lijntjes te kleven op het te spuiten model, ook het dak reeds verbouwd aan de MY1146. Het is eenmaal ook een werkje dat moet gedaan worden, niet het plezierigste maar wel goed om wat handiger te worden.(minder goed voor de rug)[:)]

Binco

#1610
De volgende die langs pearl is gegaan voor een nieuwe bril is de 2611. [:D]

Daar waren de leds dan weer te koud,
en het is beter dat alle lok's ineens dezelfde lichten hebben.
Dus, hop vervangen.
Links het origineel, rechts de nieuwe:


Resultaat:


Het is niet echt fotogeniek, foto's nemen van licht is nu niet meteen gemakkelijk[:D]

[:)][;)]

bollen neus

#1611
Veel beter van licht en het is inderdaad zeker niet gemakkelijk om er en goede foto van te trekken.[:)]

bollen neus

#1612
Nu juist nieuwe body's besteld voor NOHAB modellen. De MY1146 was juist gespoten en daar kwam onze 4 voeter even aan snuffelen, de grond op, afgebroken buffers en een paar scheurtjes in body, dan te weten dat de verf nog nat was, moet er geen tekening van bijgeven zeker? Enfin, er zullen meer body's nog te verkrijgen zijn bij Roco zeker? Het is een slag , tegenslag, is ook een slag.
Aan dit was ik dus nu bezig, niets spectaculairs maar maak me er ook niet druk om.[:D]

Kees-Jan

#1613
HY bus omgebouwd maar niet tevreden:





Volgende week opnieuw dan maar, eerst naar Neurenberg [:D]

Kees-Jan

marc goovaerts

#1614
Hoezo niet tevreden ? Behalve dan het gebrek aan achterlichten...

evan

#1615
Ik vind het ook mooi geslaagd[^]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#1616
Het gaat misschien om de zwarte lijntjes rond de voordeuren?
Ik vind het geheel goed geslaagd !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

#1617
Ja allemaal kleine zaken die me storen dus dat gaat opnieuw.

Wel lekker met deze verder gegaan:



Wat decals op de stelbalk geplaatst. Nu nog wat messingwerk, andere motor, ESU XL met sound en de BIG LOCON is klaar.

Kees-Jan

ToThePoint

#1618
Kees-Jan het zwart aan de voorkant kan idd beter. Ik zou ook niet tevreden zijn. Toch niet op die schaal.
Ik merk precies dat het B logo nogal hoekig is in de afronding.
Gebruikt u geen SVG ervoor ? Of kijk is mis ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bollen neus

#1619
De TMY105, dak verandert met messing reling en steunen, messing antenne en extra veranderingen zoals het zou moeten. Alle andere verschillen aan body verwijdert en aangepast, gaatjes die niet nodig waren dichtgemaakt, gaten voor rangeerderplateaus geboord, spiegelgaatjes. Claxon gaten op het dak alsook in de deuren voor kleine oranje lampjes te plaatsen. Grondverf, zilver verf gespoten, afplakken en rode bies gespoten, laten drogen en daarna afplakken van het dak, dit in het zwart gespoten. En neen deze is niet op de grond gevallen [:D] moet niet elke keer tegenslag zijn. Rest is voor later.