Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Ludwig

#1560
Ervin, waar kan ik meer info vinden over de Roco 1500 serie?
Op Internet vind ik er niet veel van terug.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

#1561
Alstublieft Ludwig.[;)]

http://www.anw-modeltreinen.nl/ro_gebouwen.htm

Ik heb ze wel een pak goedkoper gekocht hoor , en er zijn nog meer varianten in deze serie.

Ludwig

#1562
Bedankt Ervin.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

bollen neus

#1563
Erwin, bestaan er ook meer "noordelijke" varianten van deze bouwsels ? Dus lees maar Scandinavische landen.

De laatste hand aan het leggen, vervuilen, spiegels nog spuiten in zwart, van de TMY M1111 STT van een Zweedse priv? firma. Oef en eindelijk is hij dan toch nog tot een goed eind gekomen, na 2 totale mislukkingen verleden jaar. Hop naar de volgende modellen van dit jaar.[:)]

Kautenbach

#1564
... nog effe doorklussen, en dan zijn we klaar, hopelijk voor 2 maart 2012 [:D]

net de volgende achtergrond opgehangen, voor proef, Peter, dit is dus een Schwartswald achtergrond, 1 meter hoog (hier maximaal 0,70 omdat er nog een segment links in afbouw is met een klein viadutje)daar is ie 1.00 meter hoog.

Kees Jan, de ICR is inmiddels vanaf het Duisterlijntje (gelelekrificeerd anno 2012?) in Belgie beland als Benelux express achter een Belgische diesel gehangen en zal straks over een dalviaduct richting Kautenbach gaan!

groetjes, Wim




evan

#1565
Om van te dromen[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

swarol

#1566
knap, zeker de bomen
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Metpetergaathetbeter

#1567
citaat:
Geplaatst door evan

Om van te dromen[;)]



Alles goed afgelopen vandaag ? Zit met naweeen van gebroken voet ook reeds thuis van 4 oktober ! Ziet er nu wat beter uit !

Groeten Peter[;)]

PS fraaie Lux. vakantiebeelden ! [:p]

Martin Welberg

#1568
Mooi stukkie werk !!

Durango

#1569
Nice work[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

ToThePoint

#1570
Nog steeds met de seinen bezig.
Al 2 weken van trial and error achter de rug in het maken van de seinen op zich. Ik kan nu een aanvaardbaar resultaat ineen bricoleren.
Nu al 2 dagen bezig met een decoder ervoor te maken.
Met te maken bedoel ik wel degenlijk ALLES maken met uitzondering van de electronische componenten.
Het word een decoder die met 4 adressen 8 leds stuurt en max 16 seinbeelden kan weergeven.
Het programma voor de microcontroller (16f628a) is bijna klaar.
Nog enkel de te schakelen seinbeelden erin proppen en het is klaar.
Dan nog eens kijken of er nog geheugen vrij is in de controller om een tegenspoorsein te voorzien erin.
Gelukkig staat de chef 3 dagen met de late, vandaag hare laatste. Ik heb weer een zeee van tijd om te brainstormen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bollen neus

#1571
Begonnen aan afplakken van volgend model de MY1146 Nordjyske Jernbaner anno 2008. Eerst rood, dan fijne reepjes snijden en afplakken, dan komt het wit en als laatste het blauw. Zwart dak met verlengde uitlaat en andere antennes.[:)]

Martin Welberg

#1572
Mooi werk Wim, kreeg net mee dat we buren zijn in Utrech..

Kees-Jan

#1573
citaat:
Geplaatst door milocomarty

Mooi werk Wim, kreeg net mee dat we buren zijn in Utrech..



Goh nog meer buren.....

Kees-Jan

Kijk mooi voor dit forum dat het straks het best vertegenwoordigd is in Utrecht (kwaliteit genoeg hier dus).

bollen neus

#1574
De binnenkant in zilver gezet met paintmarker zilver. Nu zitten de spiegels er op, is nu eenmaal een onderdeel van de loc dus moet het er ook opstaan vind ik. Moegen enkel het dak nog vervuilen en dan kan ik de isimo van de doos wat stukjes uitsnijden om geen onderdelen te beschadigen.
De rode kleur op de MY1146 staat er ook al op, goed raad gekregen van een oude rat in het vak en dan lijkt het allemaal zo eenvoudig wat het dan nog niet is zo hoor.[:)]