Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

#1515
Mattias, dat ziet er echt wel al heel goed uit.[:)]

stevend

#1516
Hoi Eric

Hoe heb je nu die uitlaten gemaakt?

Wat de verschillen betreft, dat maakt het nu juist interessant !
En uiteraard verwachten we weer foto's. Dan kunnen we nog eens lekker (weer) kwijlen [:p][:p]

Kees-Jan

#1517
Mooi hoor die 57!

Ben ook aan het omkatten:



Kees-Jan

bollen neus

#1518
citaat:
Geplaatst door stevend

Hoi Eric

Hoe heb je nu die uitlaten gemaakt?

Wat de verschillen betreft, dat maakt het nu juist interessant !
En uiteraard verwachten we weer foto's. Dan kunnen we nog eens lekker (weer) kwijlen [:p][:p]



Steven, dat is voor later. Anders zend ge maar een berichtje.[:)]

Driesel

#1519

De eerste 29 in model is ook een feit:


bollen neus

#1520
Dries, mooi geslaagde creatie.[:)]

In alle stilte mijn "zwart" beest terug aan het maken. De TMY M1111 STT versie geel/zwart/zilver. Deze is al 2 maal mislukt. Nu rustig aan gedaan om de wet van Murphy zand in de ogen te strooien. Gisteren de plakkers gesneden, daar is veel tijd ingeslopen omdat deze op gebogen delen komen te staan, zoals de neus en naar boven lopend naar het dak. Vandaag de schilderingen gedaan, geel/groen stond er al op, dus nu de tape opgeplakt en zilver gespoten, na drogen de rest afplakken en het zwart voorzien. Eindelijk mijn "zwart" beest is verdwenen en ben gelukkig met het resultaat.
Misschien krijg ik deze nog af dit jaar maar dat zal wringen.
Als Uw haar maar goed ligt zeg ik dan maar.
De MY1146 Nordjyske Jernaner en TMY1150 zullen dan voor begin volgend jaarworden. soms verandert de planning wel eens hier maar als het maar plezant blijft om te maken.[:)]

Kees-Jan

#1521
Vanaf het N-front alhier:







Wat een priegelwerk.............respect hoor Dries die 186ers

Kees-Jan


JC2180

#1522
N E T J E S die class 66!!

Die Traxx van Dries zou trouwens ook eens in productie mogen gaan vind ik [;)]
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

ERVIN

#1523
Hier wordt een mens toch stil van h?.[:0]

Michael

#1524
Dries en Kees-Jan, jullie laten beiden prachtige locs zien, wat een secuur werkje en ook nog te weten dat Kees-Jan met N lokjes aan het werk is, chapeau mannen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Driesel

#1525
Mannen, merci voor de complimenten.

Ondertussen ben ik al aan de volgende TRAXX 2E bezig:



Misschien raakt deze dit jaar nog af.

Wat is dat creatief zijn toch leuk.
Groeten,

Dries

bollen neus

#1526
Het zal helaas niet voor dit jaar nog zijn dat de TMY M1111 STT af zal zijn. Schildering is ok? , al een laagje vernis opgespoten. Maar de zelf geplooide relingen, steuntjes en grepen moeten er nu ??n voor ??n opgeplaatst worden en dit gaat langer duren dan voorzien. Maar aangezien er niemand achter me zit kan ik er gerust mee leven dat het maar voor volgend jaar zal zijn. Liever later en goed dan maar half(besch...) en denken dat het een correct model is.Deze relingen zijn lang genoeg gemaakt, worden langs de binnenkant van de body vastgelijmd en dan afgeknipt. Dan nog de rangeerderplateaus aanpassen, ook nog de decals opzetten en dan nog volledig aflakken, dus aangezien morgen het de laatste dag van dit jaar is zal het niet lukken, spijtig maar helaas,ook nog de andere onderdelen plaatsen en schilderen zoals de slangkoppelingen, cabines met machinist. Dan las ik er maar een paar uurtjes extra rust in of nog wat extra tijd om opsporingswerk te verrichten voor de nog te maken modellen en daar kruipt ook heel wat tijd in, scheelt soms de helft van het werk.[:)]

ToThePoint

#1527
citaat:
Geplaatst door bollen neus

aangezien morgen het de laatste dag van dit jaar is


Overmorgen Eric !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bollen neus

#1528
[:D][:D][:D] Ik heb enkel rekening gehouden dat er sommige landen in de wereld nen dag minder gaan hebben vandaar dat het ook de laatste is morgen.[:)]

doomslu

#1529
citaat:
Geplaatst door bollen neus

[:D][:D][:D] Ik heb enkel rekening gehouden dat er sommige landen in de wereld nen dag minder gaan hebben vandaar dat het ook de laatste is morgen.[:)]

En jij woont daar??? [:D][:D][:D]

Neen, neen, Eric, geen excuses. Je gaat dat model nog afwerken dit jaar! [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *