Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

#1470
citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Fotootje ?



Spijtig de Sint heeft weer geen fototoestel gebracht dit jaar, zal niet braaf genoeg geweest zijn.[:)]

gardevil

#1471
Der is nog hoop, Sinterklaas komt pas op 6 december. [:D]
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

bollen neus

#1472
citaat:
Geplaatst door gardevil

Der is nog hoop, Sinterklaas komt pas op 6 december. [:D]



Ik heb hem het lijstje meegegeven, staat bij zijn begrotingsplannen maar welk jaar heb ik niet goed verstaan.[:D]

Thommy

#1473
bezig m'n eigen VW T4 aan het afwerken in model. Enkel nog m'n dakraam erin krijgen en ruitenwissers (originele weggeknipt en vuilbak in, te lelijk)

Dan nog 2 andere T4'en aan het veranderen.
1e moet een hefdak krijgen
2e moet open schuifdeur krijgen
Greetz

Thommy

bollen neus

#1474
Op de luchtslangen (koppelingen nog schilderen) en de buffers na staan alle onderdelen terug op de loc, de MY1145 heeft een andere uitlaat en de rangeerderplateaus gekregen , gebasseerd op foto's anno 1999. Misschien morgen alles klaar en in de namiddag vervuilen.[:)]

swarol

#1475
momenteel ben ik bezig met fimo, heb een dolfijn op een voetstuk geboetseerd ( ho )om in een tuinvijver te zetten,

ook de voetpaden naast de oprit van het huis in rode fimo.. het mooie van fimo is dat je het kan mengen zoals verf...

nu nog een paar idems maken en dan kan ik het bakken op 130?
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Kautenbach

#1476
.. bezig met plaatsen van hekwerken op een brug, PB messing modelbouw, de 1e racefietser is inmiddels bij het terras van de auberge Sasburg is gearriveerd, en nu aan het testen van een net aangeschafte generator wagen.  Erg mooi model, het is een omgebouwd exemplaar, reed ondermeer in internationale reizigerstreinen voordat er Blauwe 5500'en naar Luxemburg reden.

1e foto, de wandelaars zijn inmiddels bijna tot aan de overgang, overwegkruizen geplaatst, dus bijna klaar met m'n projectjes, de achtergrond komt hopelijk voor de kerst binnen[:)]

groetjes, wim




Steam.N

#1477
prachtige fotos, dus knappe uitvoering !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

#1478
Mooi Wim mooi Wim. Leuke bagagewagen by the way.

Momenteel wat foto's aan het maken van mijn nieuwste aanwinst.



Kees-Jan

Steam.N

#1479
Ook erg knap, Kees-Jan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

chef garde

#1480
Bravo Kees-Jan!

Driesel

#1481

Mooi Kees-Jan, maar dat is eentje waar ik je niet in zal volgen.

Daarentegen ben ik je wel gevolgd bij deze twee:



Enkel het dak van de huif nog een gepast kleurtje geven, en dan zijn ze af.

Dries

Kees-Jan

#1482
Heel mooi Dries!

Kees-Jan

Uh bestaat de 1103 ook al?

Driesel

#1483
citaat:
Uh bestaat de 1103 ook al?
Toch reeds in N[;)]

Ik had het gelezen in 'Op de Baan', maar ik heb zelf nog geen foto's van de 1103 gezien. Dus gewoon een ander nummer opgezet. Hopelijk is de schildering dezelfde.
Naar het schijnt komt er zelfs nog een 1104 en 1105.

bollen neus

#1484
Beide NOHAB modellen zijn nu volledig gemonteerd en vervuild. Nu op de planning kijken en er staat voor dit jaar niets meer op, da mag ook al eens verlof.[:)]