Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kautenbach

#1620
ik krijg net de foto's van mn "partner in crime" binnen, nog van het testen van vorige week of de modules uberhaupt passen. let op, enkele foto's zijn vanwege ruimte gebrek vanuit de voortuin genomen. verder een foto van de opbouw test van voor Mechelen 2010 bijgevoegd, je vraagt je dan toch echt af, waar zijn we nou mee bezig..[8D]

we hebben overigens een geniale constructie voor de verlichting(TL bakken met 2 kleuren verlichting, goeie tip van Guy v M)gewoon panlat op de liggers die boven de baan zijn gemonteerd leggen met touwen in alle richtingen ter plekke goed te richten, de pragmatische aanpak, snel opbouwen moet mogelijk zijn, ook hier geldt, waar zijn we nou toch mee bezig[:D](maar het werkt, en goed ook en daar gaat het tenslotte om)

koppelstukken tussen de modules zijn nadien nog gemaakt, achtergrond hangt ook beter, de knik is eruit, to do list: ondermeer de zijkant van de module met het viaduct afverken, losse boompjes inpakken, veel grasvliezen mee om de overgangen te camoufleren ect


test opbouw voor Mechelen 2010, kamer 8,5 meter bij 3,6 meter, modelbaan geheel opgebouwd 7,5 bij 3 meter... tja, het past net[:D]









erik de noorman

#1621
Schitterend. Hoedje af.

Erik.

Steam.N

#1622
Wim, gewoon fantastisch !!!  Super prachtig.
Wat ik me NIET kan voorstellen, is dat ik hier thuis een baantje van 8 meter n de living mag installeren.
Hier op mijn kamertje boven kan nog net [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

#1623
Dit grenst toch aan de perfectie kwa landschapsbouw, hoor! Dit is z? ontzettend mooi! Men kan er naar blijven kijken, als naar een houtvuur of een stromend beekje... Buitengewoon knap! [:p][:p][:p]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#1624
[:0] Amaai Wim, KNAP [8D] Te bewonderen in Utrecht ? [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

#1625
nou, merci voor de complimenten,[:I]

Gerolf, komt idd zo op ontraxs, de 3 nieuwe modules, dan het station van Kautenbach, en dan weer 3 landschapsmodules, 11, 5 meter lang ovaaltje, lekker simpel[^],en naast Cardigan Bay, en bij modelspoormagazine, en recht tegenover jowi, kan ie zn eigen achtergronden het hele weekend bekijken[:D]








doomslu

#1626
Bij Modelspoormagazine?
Moet ik daar dan 2 dagen staan op kijken? Overleef ik niet. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

#1627
Allez Luc,... dan kan je zijn brug pikken he... moet je de uwe niet meer maken [}:)][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

#1628
[:D][:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

#1629
Zojuist vier EAOS wagens van hun hout lading ontdaan en alle deuren weer gangbaar gemaakt.

Kees-Jan

adrievans

#1630
Een goederenloods van Vollmer aan het verbouwen,zoals je ziet zijn de deuren wat te klein voor de heftruck en de opzichter.

By Adrie1965 at 2012-02-06

Hier na de eerste aanpassing.

By adrie1965 at 2012-02-06

Binco

#1631
Na de 2 lok's en de werkende lichtbak nu nog wat verder zitten prutsen met die smd's.
Het resultaat is een licht voor op een stootblok.


Het is heel moeilijk dit ding deftig op de foto te krijgen, zeker omdat het zo klein is.

Het is niet zo goed zichtbaar maar het is dus halfrond.
Gemaakt uit een rietje [:o)]
En hij brand! Echter heeft het geen zin daar foto's van te maken want dan zie je er toch niets meer buiten een wit puntje.

[:)][;)]

Gerolf

#1632
Mooi gedaan, Stephen [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

#1633
Knap, Stephen.
Is dat kruisje er met een stift op getekend, of met evergreen stripjes er opgekleefd?
Je hebt blijkbaar wel het proces van smd-ledjes solderen goed onder de knie [;)]
Mooi resultaat !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Binco

#1634
Jean,
Ik heb het gewoon afgeplakt met tape en dan met zwarte verf geschilderd.
Ik was bang dat het resultaat niet goed recht ging zijn maar het is best geslaagd.
Zo moet ik er nog 4 maken en dan kan ik gaan denken over het type stootblok dat ik ga gebruiken.
Ik denk aan die vorm die in oa. in Genk staat.

[:)][;)]