Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michael

#1080
Gardevil, leuk ziet er goed uit, heb zelf ook nog een paar dingen van Kit Nord liggen, voor als ik wat meer tijd overhoud.
Maar de verwering ziet er goed uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

#1081
Vandaag weinig tijd gehad, maar kon het niet laten een testje te doen met verlichtig. Heb met kerstmis voor een euro een paar setjes witte leds gekocht normaal gevoed met twee batterijen van 1.5 volt.

Deze kunnen echter prima dienen om in te bouwen in huisjes.


en een detailke (met weggewerkte blauwe rand aan het dak)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

#1082
Ziet er mooi uit, Gardevil.  
Nu nog de tuintjes inkleden.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#1083
Mooi gebouwd, gardevil.
Die gordijntjes komen mooi tot hun recht met die verlichting. Misschien een eenvoudig interieurtje? Een afgedrukte foto bijvoorbeeld?

PS: Zou je je profiel eens willen aanvullen (minstens naam en voornaam, weet je wel) [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stevend

#1084
Schitterend gewoon ! Zelf zou ik me aansluiten bij Gerolf.

Door foto's van te nemen zie je eerder je foutjes, omdat ze dan uitvergroot worden.
Zo zie ook nog dat de'n BBQ afgelopen is...

gardevil

#1085
Had vandaag geen zin om foutjes weg te werken en heb dan maar wat in den hof gedaan.

Door de betonplaten op de vorige foto's niette zien, maar het vijverke lag er al, ik heb het vandaag wat aangekleed.

Omdat de huizenrij aan de achterzijde van de baan komt, kan ik me hier uitleven imet verschillende materialen die ik nog nooit heb gebruikt en het lijkt mee te vallen.











De rest van den hof volgt nog, als het gedaan is met regenen, want ik heb geen botten ;)

Nu op zoek naar een andere afsluiting, die betonplaten nemen teveel het zicht weg. Op zoel naar iets waar je kan 'doorkijken' of misschien een simpele draadafsluiting. De tuin komt tocht tot tegen het pad naast de sporen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

#1086
Gardevil,

een prachtig vijvertje !  Als de rest van de tuin even mooi wordt ...  Een kippegaas afsluiting zal inderdaad mooier zijn dan de betonnen muur (alhoewel die ook niet slecht is, als hij wat verweerder geschilderd zal zijn).

Goed bezig !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

janjozef

#1087
Niet vergeten trappen aan de achterdeur te plaatsen, nu ziet dat er wat hoog uit

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

gardevil

#1088
Die trappen komen er nog hoor. Momenteel staan de huizen nog niet vast zodat ik er makkelijker aan kan werken. Ik ga deze pas echt plaatsen wanneer de tuintjes af zijn. Naast trapjes moeten ook nog schoorstenen en regenpijpen geplaatst worden en ben ik op zoek naar bruikbare interieur foto's voor achter de ramen.  

Als jullie suggesties hebben? Want een goeie foto is niet makkelijk te vinden.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

#1089
Foto's maken van je eigen kamers?  Met een timer, en snel mee in de zetel gaan zitten.
Dan zien we je ook eens [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

#1090
Even een vraagje tussendoor. Welk materiaal gebruiken jullie om een grasveld(je) aan te leggen, meer bepaald het stuk naast het vijvertje dient nog begrast te worden. Een grasmat lijkt me te eentonig en gras met bv. een grasmaster lijkt me dan weer te hoog.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Alain

#1091
Misschien nog een kleine tip. Op alle daken zit geen enkel zolderraam, zo van die ouderwetse glazen pannen, een opendraaiend ouderwets raam en hier en daar een nieuwe Velux. Maakt het dak wat echter. [:)]

gardevil

#1092
citaat:
Geplaatst door Alain

Misschien nog een kleine tip. Op alle daken zit geen enkel zolderraam, zo van die ouderwetse glazen pannen, een opendraaiend ouderwets raam en hier en daar een nieuwe Velux. Maakt het dak wat echter. [:)]



Alain bedankt, was daar ook al over aan het denken, maar de praktische uitvoering ontbreekt nog. Heb het geluk dat bij mij in de straat het nog vol staat van deze huizen en inderdaad, bijna elk huis heeft wel een dakraam of een dakkapel. Ik werk eraan.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marimon

#1093
[/img]
Zolderraampjes zoals deze[;)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

railman56

#1094
@gardevil: waarom geen grasmat? die kan je toch ook bijkleuren naar eigen smaak. voor zo'n klein oppervlak volgens mij geen slechte keuze. nog een voetpad aanleggen of een bloemperkje en er blijft niet veel gras meer over.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn