Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

marc goovaerts

#1065
Voor de Belgen die zich de moeite van het googelen willen sparen: Hornbach is dus blijkbaar een bouwmarkt in Nederland.

Steam.N

#1066
Dank je wel, Marc.  Ik ging net een zoek-actie starten.  [:)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

#1067
citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Voor de Belgen die zich de moeite van het googelen willen sparen: Hornbach is dus blijkbaar een bouwmarkt in Nederland.

En in Duitsland en in Luxemburg...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

#1068
Na lang aarzelen ook maar eens besloten om wat te posten. Waar zijn we nu mee bezig?
Momenteel met een rij achtergevels met tuintjes, dat aan de achterzijde de baan moet afsluiten. De tuintje geven uit op de sporen van het station.

Het zijn halfmodellen van het huis Henegouwen van Kit Nord. Ik ben al een eindje gevorderd, daarom een paar foto's. Meer kan je vinden op http://s178.photobucket.com/albums/w245/gardevil/Treinzolder/



Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

erik de noorman

#1069
Een BR 93 aan het ombouwen tot een type 97 zoals verschenen in MSM 42.

Erik

Paulogic

#1070
Ik ben ook aan het cre?ren maar even niet in modelspoor.

Voor de buurvrouw rechtover : een maquette op 1/10 van haar idee
voor een hondentrimsalon. Hoort bij haar eindwerk dat ze 16 juni
moet voorleggen. Dus geen foto's wegens niet thuishorend maar ik wou
het toch eens melden... [:I][8D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

#1071
Het hoort hier strikt genomen misschien niet thuis.  
Het zou nochtans leuk zijn, als we een plaatsje hadden op dit forum, waar we dergelijke niet-treintjes draden konden plaatsen [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

#1072
citaat:
Geplaatst door Steam.N

Het hoort hier strikt genomen misschien niet thuis.  
Het zou nochtans leuk zijn, als we een plaatsje hadden op dit forum, waar we dergelijke niet-treintjes draden konden plaatsen [;)]

Waarom niet in de rubriek OFF-TOPIC?

@gardevil: dat ziet er goed uit!
De barbecue staat al aan! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#1073
@ gardevil,

Eerlijk gezegd had ik ook zo iets in gedachten, fraai werk, ik(en anderen) blijven je vorderingen volgen ![:p]

@ Paulogic,

Nu ook op z'n hondjes ? [}:)][:D]


Groeten Peter[;)]

stevend

#1074
Ziet er al zeer goed uit Gardevil. Ook goed gezien om die blauwe ramen met wat geel te overschilderen. Zo lijken ze wat verweert.
Juist nog wateraflijders plaatsen ,wat beplanting,enz...
Enkel de dakrand nog wat bijwerken want deze is daar blauw gechilderd van de opstaande boord, dit is voor mij althans het enige minpuntje.
En waneer worden we gevraagt voor de BBQ?

gardevil

#1075
Zoals gezegd is het nog niet af, alle onderdelen staan nog los en zijn enkel voor de foto's opgesteld,maar het geeft een goed idee van wat het moet worden.
De nodige retouches moeten nog gedaan worden, afvoerbuizen nog geplaatst, tuintjes nog aangelegd enz.

Die blauwe rand aan het dak was me nog niet opgevallen, dat zal moeten weggewerkt worden, samen met een klein gaatje in de vensterbank.

Het was trouwens de eerste keer dat ik met plaaster modellen werkte en ik moet zeggen dat het goed meevalt. Heb trouwens ook nog het caf? van Kit Nord liggen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

#1076
Plaaster modellen? Amai, mooi werk.
Het geheel straalt trouwens sfeer uit.  Je bent goed bezig !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

#1077
@gardevil: zoals je zelf zegt, nog wat afwerken/repareren maar het resultaat mag gezien worden. het geheel zal zeker een mooie sfeer geven op je baan.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ERVIN

#1078
@gardevil , heel erg mooi gedaan.[;)]

janjozef

#1079
zeker goed gedaan, wel even aan die breuk denken, gewoon dicht plamuren en schilderen zou ik zeggen, toch knap
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem