Brussel-Noord anno 1920 (bouw van het eerste segment: de loods)

Gestart door Michiel, 01 november 2012, 16:02:49 PM

Michiel

Waarmee heb je het geprobeerd? Welke Browser, welke Player?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

In Google Chrome werkt het niet. Als ik het download wel.
In Internet Explorer werkt het wel, dan wordt het automatisch gedownload en geopend in Windows Media Player.
FireFox heb ik niet getest.

conducteur

Chrome werkt niet, wel download. (movie player ofzo, standaard programma van windows;...)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Citaat van: Stieven76 op 24 september 2013, 10:12:05 AM
In Google Chrome werkt het niet. Als ik het download wel.
In Internet Explorer werkt het wel, dan wordt het automatisch gedownload en geopend in Windows Media Player.
FireFox heb ik niet getest.

Valt te zien hoe alles is ingesteld op je computer. Bij mij opent automatisch Winamp en daarmee kan je het niet afspelen.

Via WMA werkt alles wel naar behoren.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Michiel in firefox werkt het filmpje perfect, in drie dagen heb je de module netjes opgeruimd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

heel leuk idee zo een dagelijkse snap shot van de baan ....   zo krijg je een goed idee van de evolutie in "stop-motion".
Serieuze werken ook aan de gang toch !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Nooit te oud om te leren

Binco


Havoc

Cron, Imagemagik, ffmpeg... is er hier nog iemand die met linux werkt?

"Filmpje" speelt in Xine, browser staat ingesteld om niets zelf af te spelen. Ga toch nog even wachten voor ik opnieuw eens ga kijken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Blijkbaar werkt het filmpje ondertussen voor de meesten, maar merkt toch dat het niet helemáál in orde is. Ik zoek nog verder of ik het niet helemaal in orde krijg, maar dat is voor later. Laat het nu maar een paar weken groeien...

Ondertussen is mijn Arduino setje met stappenmotor aangekomen. Maar vanavond houden familiebezoek en een ouderavond mij uit de treinenkamer. Maar morgen sla ik toe!... (hopelijk)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

gardevil

Hier in het verre Turkije, op mijn tablet werkt het perfect.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

niko

Hier werk het filmpje ook perfect leuk idee trouwens, let wel even op de trein die links staat ik heb de indruk dat die niet kan wachten tot al de rails er liggen  ;)
mvg Niko

Michiel

En zeggen dat die loc (een Del Prado dummy) geen motor heeft!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

philippe_007

Michiel,
Nog iemand dat de arduino wereld gaat bewandelen... Ik heb deze week ook zitten experimenten met de arduino/steppenmotor..
Succes