Brussel-Noord anno 1920 (bouw van het eerste segment: de loods)

Gestart door Michiel, 01 november 2012, 16:02:49 PM

Michiel

Nee  Rian, ik blijf bij mijn  brussel-noord project. Ik had een extra koffer met  wat  bezigheidsterapie meegenomen, maar  iberia heeft deze koffer niet op het vliegtuig gezet. en nasturen, daar willen ze niet aan mee doen. Kortom, ik had gehoopd om wat te kunnen knutselen en ontwerpen, maar dat gaat  niet door. het wordt hier een heel andere vakantie dan ik had gepland...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Dat is dikke pech ...
Zijn ze die koffer vergeten, of zat je boven gewicht?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

Michiel,

Na een tijdje veel-te-druk-voor-alles toch even de tijd genomen om je draadje door te nemen.


Citaat van: Michiel op 26 juni 2013, 09:14:16 AM
...Morgenavond land mijn vliegtuig in Panama, en ik zal er 2 maanden verblijven....

Geniet van je verlof!


Citaat van: Kautenbach op 10 juni 2013, 10:14:15 AM
...Ik ga je bouw van de draaischijf eens goed volgen, ik heb nl zelf een oude Heljan draaischijf, alleen de kuip en brug. Ben heel benieuwd hoe je dat kunstje gaat fiksen ;D

Citaat van: Michiel op 10 juni 2013, 08:42:54 AM
...alles samen genomen wordt het geen eigen bouw (dat leek me TE moeilijk, ik heb er het gereedschap niet voor), en is het dus een soort bouwpakket geworden...

Idem hier: een (veel te dure Mä draaischijf) met een heel oudbollig binnenwerk (twijfelgeval tussen relais en motor) proberen digitaliseren met optische positionering (wordt 'ooit' eens een draadje  ;) ).


Citaat van: ERVIN op 10 juni 2013, 10:38:51 AM
Zelfs het vooruit en achteruit in je loods rijden gaat je toch al voldoening geven hoor Michiel , dan zie je voor het eerst wat beweging op je baan , en dat is al best leuk.  ;)

Bouwen en eens kunnen rijden.  Ook al is het maar even vooruit en achteruit, je kan er alleen maar plezier aan beleven!


Tot na het verlof!
Groetjes, Peter


marc goovaerts

Spijtig Michiel, maar vrouw en kinderen zullen er niet om treuren zeker ?

Michael

Ach Michiel misschien vind je daar inspiratie en handige dingetje die je straks weer kan gebruiken. De hobby staat toch nooit stil? Op vakantie kijk ik ook altijd of er iets te vinden is voor de hobby.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Moet er nu écht niemand die kant op, om de valies bij Michiel te gaan droppen?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

adrievans

Citaat van: Steam.N op 03 juli 2013, 20:06:42 PM
Moet er nu écht niemand die kant op, om de valies bij Michiel te gaan droppen?

Ik bied me aan als vrijwilliger. 8)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Steam.N

 ;D ;D

Probleem is nu: waar is zijn valies, en welk knutselgerief stak er in ????

Stel dat Michiel dit leest:
- wat heb je nodig?
- wat is het adres?
We sturen een DHL pakje op  ;)  Per il signor Miguel
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

De koffer is terecht en staat weer veilig bij mijn ouders.  :D Jean, bedankt voor je voorstel, maar zoals gezegd, vrouw en kinderen vinden het helemaal niet erg dat die koffer in België is achtergebleven.  ;D

Brussel-Noord kan nog wel 2 maandjes wachten op mijn terugkeer.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

OK Michiel.
Mocht je van gedacht veranderen, laat maar weten  ;)
Geniet van je gezinnetje tijdens deze twee Panamese maanden !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Citeermaar zoals gezegd, vrouw en kinderen vinden het helemaal niet erg dat die koffer in België is achtergebleven.

Waarschijnlijk hebben ze Iberia omgekocht om die achter te laten. Zien ze je ook nog eens...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Ik ben weer terug in ons Belgenlandje (en hebben jullie meteen even onze koning ingewisseld), en heb met wat moeite mijn website terug in the ether kunnen krijgen. Maar in verloop van tijd vliegt Joomla de deur uit, en ga ik met een offline website builder aan de slag. Ik heb nog geen idee welke makkelijk werkt en geen al te oubollig uitziende paginas aanmaakt.

Kortom, "I'm back!"

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

philippe_007

Welkom terug, nu kunnen we weer volop genieten van uw vooruitgang....

marc goovaerts

Welkom thuis, Michiel !
En bedankt voor het terug online zetten van je website.
Je lijst met Belgische N-modellen had ik al stevig gemist.

Steam.N

Aaahhh Michiel : welkom terug !!!
Nu kun je je terug uitleven (knutsel-valies uitpakken, en aan de slag ;-)  )

Ik kijk in elk geval uit naar je verwezenlijkingen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }