Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

't Is Kermis ...

Gestart door Gerolf, 06 juli 2009, 13:00:57 PM

Gerolf

Eindelijk nog eens wat gemaakt dat een foto waard is:



... nog een likje verf, en dan is het klaar voor het tentzeil over de botsauto-kraam [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Paulogic
Ziet er vrij strak uit Gerolf !! Vely Vely Rice.[:)][:p]
Bedankt, Paul [;)]
De onderkant ziet er nog wat leuker uit, vind ik:



De juiste hoeveelheid licht is nog te doseren ter plaatse. Zonder die rand zou het zeker te donker zijn [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterC

Hij doet het weer [:0][:0][:0]

Ik ben er 200% zeker van dat alles recht is bij je model en de ronding op de foto is dan volgens mij te wijten aan tonvorming van je fototoestel.
Groetjes, Peter


Steam.N

Heel knap, Gerolf!  Alweer [;)]
Ledjes solderen heeft voor jou geen geheimen. [:)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Ziet er weer goed uit Gerolf, het zien van de wagentjes in het echt heeft mijn bewondering voor dit project alleen nog maar groter gemaakt !! Absolute top klasse !

Gerolf

Bedankt, Martin [:I]
Nog wat voort geprutst, "Het zeildoek van de botsauto's":



Zou een kwis kunnen zijn - wie is wie ? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Steam.N
citaat:
Geplaatst door vanmiegroet
... Enne, waar ben jij ...
Klopt:  Gerolf, je moet er zelf ook tussen, man!
Vinden jullie dat echt ? [:D]



[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Nog een beetje photoshoppen Gerolf.
Je staat er op je mooist [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

citaat:
Geplaatst door gardevil
Tussen the Platters en James Dean, bij al de andere groten.
Euh ... tussen Johnny Hallyday en Paul Anka, eigenlijk [;)] [:D]
Maar 't is goed dat jullie het ook leuk vinden [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Nog lichtjes te verweren, maar de kap is vrijwel klaar:



... en tussen de droogtijden van de washings ... verder met tandwieltjes prutsen [;)]

EDIT: Juist een mailtje van die Brit met zijn staaldraad gehad - of ik de verzendkosten nog even wil betalen. Dat had hij blijkbaar niet eerder kunnen vragen [xx(]
Zodra die extra betaling verwerkt is, rekent hij nog VIJF werkdagen voor de goederen aankomen. Die winkel beveel ik dus NIET aan [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Ziet er super uit, Gerolf !
Ga je de lijntjes nog uitlijnen, boven aan de kap?
De lichtjes komen goed uit.  Het ziet er minder donker uit dan ik vreesde (lichtjes alleen aan de buitenkant).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

chef garde

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Wanneer mag ik een toertje komen rijden ??? [:0][:p][:p][:p][:p]

Eerst uw formaat van autootje maken zeker!?  [:D][;)]

Gerolf

Tussendoortje:



De staaldraden van 0.6 zijn eindelijk aangekomen, samen met een witmetalen figuurtje in 1/50ste. Goed voor een koperen standbeeld [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Het heeft een beetje weg van Franklin Roosevelt in NY he...
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Roosevelt? Zat die niet in een rolstoel?
citaat:
Geplaatst door Steam.N
Hey, sjiek !  Dat gaat niet misstaan, op het plein.
Hopelijk ga je het nog zien, als je het plein vol preizerkes steekt [;)]
Valt wel mee, denk ik. Totale hoogte is 48mm [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw