Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Gerolf

#1215
citaat:
Geplaatst door dirkske
de motor, die zijn tijd heeft gehad vervangen door twee motoren uit een oude cd-speler.
Deze twee motoren draaien mooi syncroon,laten het stel mooi "kruipen" en leveren een mega trekkracht.
[:0] Daar wil ik wel meer over weten [:p] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#1216
Twee cd-speler motoren? Heeft dat genoeg kracht? Tenslotte moeten ze maar een cd van enkele grammen laten rondraaien...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dirkske

#1217
Het zijn eigenlijk de motoren van de cd wisselaar, dus niet de motor die de cd doet draaien.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Metpetergaathetbeter

#1218
citaat:
Geplaatst door Binco

@ Peter
Misschien gewoon omdat de 3000 er door de band properder uitziet dan onzen 13 [}:)

@Itchy
Foto?[:p]


[:)][;)]



Nee, dat is het niet, ik vind gewoon dat zo'n moderner logo die de CFL nu hanteert gewoon veel mooier op wat eigenlijk toch een moderne loc genoemd mag worden.Verder die streep onder de ventilatoren (ik dacht paars?) zorgt ervoor dat ik die Lux. op de ??n of andere manier toch mooier vind dan die van de NMBS.

groeten Peter[;)]

Kees-Jan

#1219
Jah,

Artikel tekst bijna klaar maar tegenvaller was dat ik alle foto's gewist had..........[}:)]

Dan moeten we maar weer morgenvroeg opstaan en de boel blauw gaan maken..............

Kees-Jan

doomslu

#1220
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Jah,

Artikel tekst bijna klaar maar tegenvaller was dat ik alle foto's gewist had..........[}:)]

Dan moeten we maar weer morgenvroeg opstaan en de boel blauw gaan maken..............

Kees-Jan

Aiaiaia [xx(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bert Ossevoort

#1221
Ben ook weer in de weer met kleurtjes ,
M2 van marklin?voorzien van versterkingsband onderaan de kast en herspoten

En ook twee roco 2024?s onderhanden genomen ,
uiteraard blauw geworden en voorzien van antenne op cab 1 en uic stekker tussen ramen op de neus en stekker met kabel ,en ook de voor handgreep vernieuwd is iets strakker,


Rest nog het onderstel te veroudere en de verlichtoing aanpassen naar witte frontseinen.
binnekort betere foto?s als ze af zijn ,dan met statief ....
Bert.

ToThePoint

#1222
Das nog eens een idee Bert.
De gele roco reeks 20 omschilderen in de blauwe versie.
kheb der wel een heel deel nodig.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Kees-Jan

#1223
We gaan kleiner:



Eigenlijk alleen maar gemaakt om te laten zien dat N ook gaat want ik zag laatst iets op Marktplaats in Nederland voorbij komen [:0][V][:0]

Kees-Jan

Peter

#1224
Prachtig gedaan Bert. Nu met zijn allen vlug naar die winkel die nog een hele hoop van die gele 20 ers heeft staan.
Die M2 is heel goed gelukt.
Proficiat
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

#1225
Bert en Kees-Jan, heel mooi.
Het is eigenlijk enkel een kwestie van durven en doen (veel doen...) [;)].
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

#1226
Kees-Jan, dat is wreed-strak spuitwerk! En, Luc, durven doe ik wel, en doen ook, maar zo mooi krijgt ik het toch nooit. Vakmanschap. [8D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

#1227
citaat:
Geplaatst door ERVIN

aiai , de voorlaatste Reeks 3000 , ik heb ook nog een exemplaar besteld , hopelijk is mijn koerier nog op tijd om de loc op te halen.[:I]

Koerier heeft de allerlaatste op de kop kunnen tikken! [:D]

@Michiel: binnenkort kan je het evengoed. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#1228
citaat:
Geplaatst door doomslu
@Michiel: binnenkort kan je het evengoed. [;)]



Ja graag stuur maar een solicitatiebrief naar me [;)].

Kees-Jan

doomslu

#1229
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

citaat:
Geplaatst door doomslu
@Michiel: binnenkort kan je het evengoed. [;)]



Ja graag stuur maar een solicitatiebrief naar me [;)].

Kees-Jan

De meester evenaren zal natuurlijk niet makkelijk zijn. [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *