Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

#1200
[:D]

bollen neus

#1201
Dak, de zijroosters en de boord onderaan de loc volledig in zwart gespoten deze namiddag, nu drogen en dan kan er wat verder aan gemonteerd worden (van materiaal dat er nog is in vooraad dan)[:)]

doomslu

#1202
Ai. Eric zit weer aan de tripel! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#1203
skol ![:D]
Groeten Peter[;)]

Kees-Jan

#1204
Beetje aan het spelen op de PC en wat plaatjes aan het verouderen.



Kees-Jan


Gerolf

#1205
Een paar dingen tegelijk: Kermismuziek samenstellen, enkele printplaten etsen, er staan wat bomen te drogen, forum checken, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

#1206
Verlichting plaatsen en scenery aanbrengen in de kolen-terminal.
Enkele locs nog eens een groot nazicht geven.

itchy

#1207
nu: overlader van Heljan aan het testen, voorlopig is dat nog wat sukkelen. [:I]
en overdag: heen-en-weer naar Luxemburg... voor een exemplaar van de CFL 3010 ! het voorlaatste, zo bleek.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

#1208
citaat:
Geplaatst door itchy

nu: overlader van Heljan aan het testen, voorlopig is dat nog wat sukkelen. [:I]
en overdag: heen-en-weer naar Luxemburg... voor een exemplaar van de CFL 3010 ! het voorlaatste, zo bleek.



de voorlaatste 3010 of de voorlaatste reeks30 (zijn nog veel moeilijker te vinden dan Belg.13's)? Nochthans een markt want als je hoort zoeken nog heel wat modelspoorders Luxemb. 30's.
groeten Peter !
ps eerlijkshalve moet ik zeggen dat ik de Lux 30 mooier vind dan de Belg.13 dankzij andere kleurcombinatie en het modernere CFL-logo

itchy

#1209
Dat is hetzelfde... nieuw is enkel nog de lok met nr 3010 te verkrijgen. Maar om helemaal correct te zijn: het was de voorlaatste in 2-rail versie... 3-rail waren er nog wel een aantal. De Model-Shop-man vertelde dat hij misschien wat van die 3-rail versies zou laten ombouwen omdat de vraag naar 2-rail groter was (hij had 150 2-rail stuks en 100 3-rail stuks laten maken). Of er nog andere nummers gingen komen daar was hij nog niet uit.
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door itchy

nu: overlader van Heljan aan het testen, voorlopig is dat nog wat sukkelen. [:I]
en overdag: heen-en-weer naar Luxemburg... voor een exemplaar van de CFL 3010 ! het voorlaatste, zo bleek.



de voorlaatste 3010 of de voorlaatste reeks30 (zijn nog veel moeilijker te vinden dan Belg.13's)? Nochthans een markt want als je hoort zoeken nog heel wat modelspoorders Luxemb. 30's.
groeten Peter !
ps eerlijkshalve moet ik zeggen dat ik de Lux 30 mooier vind dan de Belg.13 dankzij andere kleurcombinatie en het modernere CFL-logo

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

gardevil

#1210
Verder tuintjes aanleggen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

ERVIN

#1211
aiai , de voorlaatste Reeks 3000 , ik heb ook nog een exemplaar besteld , hopelijk is mijn koerier nog op tijd om de loc op te halen.[:I]

Binco

#1212
@ Peter
Misschien gewoon omdat de 3000 er door de band properder uitziet dan onzen 13 [}:)]

Persoonlijk vind ik het mooist, als je ze te samen laat rondrijden [:I]

@Itchy
Foto?[:p]


[:)][;)]

Kees-Jan

#1213
Vanaf 7 uur vanmorgen al weer aan het werk.............

Nu koffiepauze en straks weer verder plakken en knippen.

En vandaag ook nog een artikeltje schrijven voor ??n modelspoor blad [;)]

Kees-jan

dirkske

#1214
Momenteel voor een vriend een Duits driedelig elektrisch stel(420-547-2)van roco aan een grondig onderhoud onderworpen.
Uit elkaar gehaald tot het laatste schroefje, wielen gepoetst,gloeilampverlichting veranderd naar led-verlichting en de motor, die zijn tijd heeft gehad vervangen door twee motoren uit een oude cd-speler.
Deze twee motoren draaien mooi syncroon,laten het stel mooi "kruipen" en leveren een mega trekkracht.
Met andere woorden: "The full works".[;)]

Dirk
Je eigen baan, je eigen wereldje!