Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

AM Jocadis

Gestart door Roderik, 29 augustus 2006, 18:45:56 PM

nick_9450

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Is jocadis in verlof? Hij reageert niet op mijn mail en dat is toch al even geleden ... Iemand nog nieuws over de uitlevering van het bordeaux stel?



Ik denk het niet.Heb er vorige week nog gebeld om een loc te reserveren. en ik kon deze ,deze week of volgende week op halen.

nick

Anarchy

September dus, dat weten we dan ook weer. Bedankt!

modelbaanHO

Tijdens de vakantiemaanden is Jocadis niet open op zondag.

Je vind de openingsuren op hun website http://www.jocadis.be
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ronny-vdv

Het zal weer voor de rappe zijn.

Ik denk wie hem niet vooraf besteld heeft, er aan is voor de moeite.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Peter

citaat:
Het zal weer voor de rappe zijn.

Ik denk wie hem niet vooraf besteld heeft, er aan is voor de moeite.

Ronny


Dat werd van de "NEW LOOK" ook gezegd en toch kan je hem nog bij verschillende winkels (Tufken, Olaerts enz.) kopen
Met vriendelijke groeten
Peter

eric.vh

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Is jocadis in verlof? Hij reageert niet op mijn mail en dat is toch al even geleden ... Iemand nog nieuws over de uitlevering van het bordeaux stel?



Ja !!
Ben vandaag geweest en wat was er te zien ?
Bordeaux.
Neeeeee gene wijn.....
Proto modellen.
Zonder stroomafnemers.











Eric
NMBS HO  2R-3R  III IV V

Anarchy

Dank u voor de foto's. Die ziet er zo mooi uit [8D] De bordeaux livrei zal de mooiste worden [:o)]

ronny-vdv

Waarom worden de nummers steeds veranderd ?

Ik heb een 691 besteld. Nu blijkt het nummer 712 te worden.

@ Peter, de groentjes waren toch snel uitverkocht.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

ThomSten

De bordeaux stelletjes zijn heel mooi,
maar Jocadis zou wat klantgerichter mogen zijn!

Duidelijke beschrijvingen op hun site! We zijn er pas na een tijd achter gekomen wat dat 'tractielampen' nu was. In de huidige beschrijving van de 712 2R staat 'roker  letterwoorden', bij de 3R staat dan weer 'roker embleem'...
Gans in het begin, toen de stelletjes net op hun site stonden, stond bij AM 691 "platte dak". Weer zo'n vage beschrijving die uiteindelijk best belangrijk kan zijn...
En tenslotte...
Nummers (en dus versies) veranderen nadat iedereen heeft besteld... Nee dat doe je niet...

Desalniettemin kijk ik ook uit naar de aflevering van de bordeauxrode stelletjes!

Anarchy

Daarin geef ik je wel 100% gelijk ThomSten!

ronny-vdv

Hallo,

Kan er mij iemand zeggen of deze bordeau motorstellen (712, 715 of 720) in de werkelijkheid een omloop hebben in Oost-Vlaanderen via Gent Sint-Pieters ?

Volgens mij komen ze niet in Oost-Vlaanderen.

Wie weet meer ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Gerry

Zonet een mailtje gekregen van Jocadis, dat de bordeaux stellen klaar liggen om afgehaalt te worden! Eindelijk [:D]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Gerry

Zonet een mailtje gekregen van Jocadis, dat de bordeaux stellen klaar liggen om afgehaalt te worden! Eindelijk [:D]



Even op de site gekeken. Voorlopig enkel de DC versies zo te zien.

B-Modelbouw

Dat wordt weldra smullen (Twee tweetjes erbij)... En het geluid is inderdaad prachtig, onlangs ingebouwd in het New-Look tweetje.

linuxstecheltje

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Dat wordt weldra smullen (Twee tweetjes erbij)... En het geluid is inderdaad prachtig, onlangs ingebouwd in het New-Look tweetje.



hoi, wat is het nummer van deze sounddecoder? ik wist niet dat deze ook al bestond [:p]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...