AM Jocadis

Gestart door Roderik, 29 augustus 2006, 18:45:56 PM

B-Modelbouw

Zoals beloofd ...

Echter Internetfilm is niet van super kwaliteit.
AM-715 op Spoor 1 en AM-765 en AM-720 op spoor 2





Anarchy

Welke CV's heb je aangepast voor met twee te rijden?

Ps.: Geluid op het filmpje is onduidelijk

B-Modelbouw

't Is opgenomen met een fototoestelletje en je hebt inderdaad enorm veel omgevingsgeluiden. Sorry, HD-kwaliteit kan ik ook maar dat kan het internet niet aan... tenzij je een halve dag wil wachten om het filmpje in te laden.

De te wijzigen CV's ... Oei, dat moet ik zelf even nagaan, met de Lokprogrammer is dat maar wat schuifbalkjes verzetten en klaar is kees. Inderdaad de 765 is van oorsprong sneller dan de 720.
Als ik er aan denk zal ik de Cv's uitlezen en doorsturen via PM.

jan77

Mooi filmpje Bert en vooral mooi materiaal
Gr Jan

deurenkletser

Ik heb mijn AM nu ook van verlichting voorzien. Dankzij de voorzieningen van LSM nam dit werkje nog geen uur in beslag. Daar kan de rest nog wat van leren! Condensator niet nodig, de strip flikkert niet.

Ik kon nog wat 'oude' Digirails DR10G verlichting kopen voor nog 6 euro per stuk. Nu brandt er licht in mijn AM voor nog geen 12?. Ja 't is gele verlichting, maar zo erg is dat niet, mss komt er ooit nog warmwit in, maar ik vind het gele best niet mis. Zie hieronder.


deurenkletser

Inmiddels bezit ook een New Look tweetje van Jocadis. Ik zou ze gekoppeld willen laten rijden. Echter de New Look is veel sneller dan de bordeaux.

Hierboven stond wat van CV's aanpassen? Weet iemand hier meer over? Beide stellen hebben een ESU Lokpilot decoder.

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door deurenkletser

Inmiddels bezit ook een New Look tweetje van Jocadis. Ik zou ze gekoppeld willen laten rijden. Echter de New Look is veel sneller dan de bordeaux.

Hierboven stond wat van CV's aanpassen? Weet iemand hier meer over? Beide stellen hebben een ESU Lokpilot decoder.



Vraag stellen in afdeling digitaal ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

TimT

Iemand deze rijtuigen al getest op marklin c1 rail ik denkt dat ze er niet over gaan maar heb helaas de luxe niet om overal r2 te leggen :(
Groeten Tim

Jurgen

citaat:
Geplaatst door TimT

Iemand deze rijtuigen al getest op marklin c1 rail ik denkt dat ze er niet over gaan maar heb helaas de luxe niet om overal r2 te leggen :(
Groeten Tim



Geen problemen op de R1 van de C-Rails. Geen bang hebben om ze te kopen, gewoon doen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TimT

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door TimT

Iemand deze rijtuigen al getest op marklin c1 rail ik denkt dat ze er niet over gaan maar heb helaas de luxe niet om overal r2 te leggen :(
Groeten Tim



Geen problemen op de R1 van de C-Rails. Geen bang hebben om ze te kopen, gewoon doen!


Dankje voor je antwoord het is leuk dat fabrikanten hiermee rekening houden :D
Groeten Tim

Anarchy

Prototypes van de MS in City Rail livrei (bron: jocadis.com)







Jurgen

Een heruitgave van de vorige modellen mag er van mij ook komen. De bordeaux stelltjes heb ik laten staan omdat ik pas een New Look gekocht had en het geld groeit niet op mijn rug.  :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eddytje

Ik wil ook wel een klassiek stelletje op mijn baan...

Anarchy

Voorlopig zijn er enkel nieuwe oplages van de groene versies voorzien Jurgen (tevens nieuwe nummers). De versie met 2 panto's en fijne gele banden (MS 609). En de versie met 1 panto en brede gele banden (MS 610).

knibbelknabbel

Leuk, dat betekent dat mijn bordeaux stelleke met rokersstreep zeldza(a)m(er) wordt  :P