Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

AM Jocadis

Gestart door Roderik, 29 augustus 2006, 18:45:56 PM

Jurgen

Citaat van: Anarchy op 17 september 2012, 19:45:23 PM
Voorlopig zijn er enkel nieuwe oplages van de groene versies voorzien Jurgen (tevens nieuwe nummers). De versie met 2 panto's en fijne gele banden (MS 609). En de versie met 1 panto en brede gele banden (MS 610).

Zijn dat dan stelletjes die op het einde van TP IV, begin TP V kunnen thuishoren? Want zo'n groen stel zegt me ook wel iets, die heb ik hier vaak genoeg zien doorrijden achter ons huis. Ik weet alleen niet welke reeks dat was, zo ver kon ik niet zien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Inderdaad Jurgen, de versie met 1 panto en brede gele banden is zo eentje. Terug te vinden onder Jocadis 35229 (MS610) (3-rail digitaal).

mnieuwlaet

weet iemand wanneer de jocadis am city rail uitgeleverd wordt?

Alain

Jocadis misschien, is maar een idee.  :-\

doomslu

Citaat van: Alain op 08 februari 2013, 19:34:17 PM
Jocadis misschien, is maar een idee.  :-\
Ik denk eerder LS-Models...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alain

Goed Luc

Ik ben gepakt, je hebt me.  ;D

knibbelknabbel

Er is een pinnetje afgebroken op mijn koppeling tussen de 2 rijtuigen... Kan ik dat gewoon bij Jocadis bestellen? Het is een pinnetje van een railcontact gelukkig, maar toch, nu is de stroomafname niet ideaal...

Jurgen

@ Joeri: Het zou moeten hé. Zij zullen dit waarschijnlijk kunnen herstellen of moeten het bestellen bij LS Models, de eigenlijke fabrikant van de stellen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ludwig

Is er iemand die deze stelletjes op  k rails heeft rijden. ( op c rails schijnen er geen problemen te zijn lees ik)
Wat zijn de rijervaringen?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Anarchy

Geschilderde prototypes zichtbaar op de website!

itchy

Citaat van: Anarchy op 14 maart 2013, 15:49:23 PM
Geschilderde prototypes zichtbaar op de website!
Dat ziet er al dik in orde uit ! Nog even geduld voor de finale versies blijkbaar...





Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bellejt

ik heb gisteren de mogelijkheid gehad 3 X blauw stel sabena van jocadis te kopen in AC versie.Heeft iemand interesse dan kan ik als tussenpersoon optreden.De stelletjes zijn in perfekte staat en komen uit nalatenschap van een overleden vader.Er zijn volgens mij 3 verschillende nummers.Voor verdere info vraag ik het dan wel bij de dame na.Ik hoef er niets aan over te houden en heb er zelf geen interesse in maar is een vroegere vriendin van mij en ik wil dat ze een degelijke prijs krijgt voor het vele materiaal dat ze nog heeft.

Jurgen

Heb je toevallig een artikelnummer? En een richtprijs? En misschien ook enkele foto's?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

zal eerstdaags eens langsgaan en de lijst vragen met prijzen erbij.

itchy

De AM CityRail zijn aangekomen, kijk http://www.jocadis.com
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail