Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Chrisrail

#720
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

evan

Citaat van: Stieven76 op 16 september 2016, 16:46:10 PM

Op welk papier of op welke manier heb je die bordjes geprint ? Ze lijken me een rand te hebben.

Bedankt :)

Het papier is gewoon A4 papier en dat is gelijmd op een vel styreen.  De print is Laserprint...

Wat bedoel je met rand?
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Goede avond,

De laatste loodjes...

Het schaduwstation (bijna 6m lang) is zo goed als klaar en functioneel.
De baan is ook af op wat details na, maar die krijgen geen prioriteit.  Eerst nog wat schilder en schrijnwerk van de Fries en achtergronden , wat elektronica en weathering van wagens.
De autos hebben bestuurders en nummerplaten gekregen etc...

Om de sfeer er in te houden geef ik nog een paar fotootjes mee :)

Infrabel doet nog een laatste rondje...



Een tremelwagen met wat reparatievlakken... das wel nodig met die spoorkranen die er tegen stoten  ::)



En de laatste shift bij avondzon:



Groetjes en waarschijnlijk tot binnen een kleine twee weekjes  ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

eddy

Zeker en vast,je baan staat naast de strijkplank en Hamsart,tof.

groeten eddy

Metpetergaathetbeter

Citaat van: eddy op 02 oktober 2016, 21:09:13 PM
naast de strijkplank
wat zullen ze thuis blij zijn, 2 dagen weg en meteen ook de strijk gedaan als hij thuiskomt !

sdz1976

Dit zijn en blijven inspirerende sfeerbeelden  8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Ronald

Mooi geworden! Jammer dat ik ze niet kan zien in Leuven maar dat hou ik wel tegoed :) Succes! ;)

evan

Goede morgen!

Bedankt voor de complimenten.

Eddy,

Ik kijk er naar uit!

Ronald,

Dat komt goed ;)

Ondertussen heb ik nog 2 extra schimms geweatherd.  (GSM fotootjes)





De huif is met olieverf geweatherd zodat er toch nog een glans op blijft.  In werkelijkheid hebben de zeilen toch nog behoorlijk want glans door het vuil heen.



Het scheve opstapje is ondertussen rechtgezet  8)

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Schitterend, Evan.
Puur levensecht ...  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Prachtige teasers, man  8)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris


Peter

Tja, woorden schieten gewoon te kort.
Doe zo verder Evan zodat we nog meer van zo'n prachtige dingen kunnen genieten.

PS. je hebt PM
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Merci Mannen!

Intussen heb ik een bruine TADS tussen de sleep goen/blauwe gehangen...  Knap contrast :)





Peter,

Ik heb je PM gezien ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


En stijlvol verweerd