Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

marctje

Zet de pintjes maar klaar, wij komen vrijdag.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Steam.N

Mooi zicht, Evan.
Laat ze volgend weekend maar uit hun pijp komen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ronald

Heer Daes, ik zie u samen met ons team graag op donderdagmiddag bij de ingang van het NSM ;)

oebr

tot in Utrecht Evan, en welverdiend !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

marctje

Mijn vrouw en ik komen nu zeker aanstaande vrijdag. Ik heb juist 2 entreetickets gekocht via Ticketveiling.NL voor 7 euro elk dus 14 €. Een korting van maar liefst 18 Euro dus deze kan ik gebruiken voor de parking.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

D_Loc

Voor wie het nog niet had gezien, ik had op OntraXS! nog een filmpje van Oeversijde gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=Bafdq0cNP-I
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

evan

Hey Dirk,

Ik had het zelf ook nog niet gezien!  Het is me nogal druk de laatste tijde en dus te weinig tijd voor de hobby.

De complimenten hoor want ik vind het een fraai filmpje en de montage van het standpunt vanuit de stuurpost van een 55 is zeer geslaagd.

Oporechte dank!


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Knap staaltje van montage Dirk  ;)
naar zo een baan kun je uren blijven genieten...TOP

DFS

knappe film van een knappe baan! Inderdaad die beelden vanuit 'de stuurpost' zijn tof gemaakt

OlivierV

Evan, zou je het als je het ziet zitten nog eens de plaatjes van jouw schaduwstation kunnen terugplaatsen. Zit een beetje te veinzen op een zo'n universeel mogelijk schaduwstation en uit dat van jou valt toch wel wat inspiratie te halen. Beter goed gestolen dan slecht ontworpen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Op 21 & 22 oktober in levende lijve te bekijken in Edegem op onze tentoonstelling  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Klopt!  In levende lijve inclusief de bouwer ;D

Hier is de link naar het Album op PB inclusief reclame pop-ups  ;D

http://s686.photobucket.com/user/sirswitchalot/library/Oeversijde?sort=3&page=1

Ben trouwens benieuwd er nog ns mee te rijden want sinds On Traxs heb ik het op "zolder" gezet.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25



ouf, your pictures is visible and yes Evan : your cat is visible  8)

Merki - thank - Bedankt
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25

and good news :



a click on the message and your photo file opens :



or the direct LINK

8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'