Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Lucaslolman


evan

Bedankt  :)

Zonet mijn planning nog ns geraadpleegd vermits er de laatste tijd telkens andere zaken zich opdringen.  Het lijstje wat ik nog wil doen en zeker wat ik nog moet doen, komt helemaal niet meer overeen met het aantal dagen ik nog heb.

Vandaag het hout besteld tegen het weekend voor het schaduwstation...

We zullen zien en houden vol.   :-\


Zucht
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Noodplan in werking stellen, Evan!

Help Evan!!!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Evan succes, je bent een meester in tijdplannen dus je vindt vast nog wel ergens wat extra bouwtijd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Laatste loodjes ...
Veel goeie moed !  Het resultaat zal zeker de moeite waard zijn  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ronald

Evan, ik weet hoe jij je voelt met een deadline in zicht. Wens je veel sterkte en ik denk dat je wel wat hulp krijgt uit je eigen groep ;)

Herwig

Evan,                                                                 07sept16,

Kan je niet, als voorlopige noodoplossing, een bestaande   "fiddle"  ontlenen van iemand (of club),
om te gebruiken bij uw deelname aan de MSM-tentoonstelling ?
Later dan, rustiger, zelf één maken...

SuSke

Citaat van: evan op 06 september 2016, 21:31:47 PM
Bedankt  :)

Zonet mijn planning nog ns geraadpleegd vermits er de laatste tijd telkens andere zaken zich opdringen.  Het lijstje wat ik nog wil doen en zeker wat ik nog moet doen, komt helemaal niet meer overeen met het aantal dagen ik nog heb.

Vandaag het hout besteld tegen het weekend voor het schaduwstation...

We zullen zien en houden vol.   :-\


Zucht

We kennen het gevoel Evan  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

#683
Hulp is niet nodig, alleen tijd  ;)

Bedankt voor de aanmoedigingen.

To do's:

-Schrijnwerk schadustation (+6m)
-Aanleg sporen schaduwstation, (6 wissels en 4 opstelsporen van 4,6 meter)
-Bekabeling en motoren schaduwstation (Automatisatie zal voor later zijn)
-Afwerking aansluitingen onder de baan (Extra wissel, 2 poorten en verlichting)
-Afwerking Scenery (groen en details)
-Achtergrond maken en schilderen
-Nieuwe fries en verlichting
-Weatheren rest rollend materieel


Na wat zaken te verschuiven en herinplannen kom ik op 6 beschikbare dagen... dat moet lukken...

Daarnaast is er nog de deelname aan MSKK expo en dat diorama moet ook af en alles voorbereiden gelukkig heb ik daar ook nog 1,5 dagen apart voor kunnen voorzien. 

We duimen!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

PeterVG

Dit is gewoon niet serieus. Voor al deze klusjes heb ik 3 jaar nodig.
Ik denk dat ik van hobby verander. :-[

evan

Neen Peter doe aub verder op je eigen tempo.  Wat jij maakt op eigen tempo is meer dan de moeite waard!  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris

Zes dagen? Ambitieus.... Maar niettemin veel succes! Werk jezelf niet helemaal overhoop he!

evan

Merci voor de aanmoedigingen :)

We doen voort...

Onder het toezicht van Chessie  8)



Dit zijn de rechte bakken voor het schaduwstation;  Modulair voor al m'n toekomstige banen en compact stapelbaar.



De MDF strips vergemakkelijken het uitlijnen.  Op de foto ligt alles nog los vermits ik wacht tot alles gemonteerd is.

Nu heb ik net de bochtstukken gezaagd en klaar om te monteren.

Tot later  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Dat jij nog tijd voor foto's hebt :P

OlivierV

Citaat van: milocomarty op 10 september 2016, 10:38:47 AM
Dat jij nog tijd voor foto's hebt :P
Foto's zijn snel genomen, maar nog tijd om alles hier op het internet te plaatsen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan