Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

evan

Merci Mannen,

Dit weekend heb ik nog kunnen verder bouwen en daar volgt vanavond of morgen nog een update van de werken.

Ondertussen een doorkijkje...


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

arnaud

Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Koen

Fantastisch! Net echt  :o
Ik kijk al uit naar je update ;).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#648
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Floris


Kautenbach


sdz1976


Coole doorkijk  8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Machtig mooi zicht en prachtig werk, maar gelijk doet mijn hart zeer, ik zie geen funderingsblokken onder de stalen kolommen   :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


kleien detail maar het loeder oog van Frans heeft het gezien, denk dat ik ook die fout zou maken...

evan

Groot gelijk Suske!  Ik heb me de bedenking ook al gemaakt,  maar dat was reeds te laat.  Mn palen zullen nu sneller roesten😒 😜

Misschien dat ik er later nog iets rondfabriceer.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbouwpatrick

fonderings blokken zaten er maar zijn door de jaren overwassen door opwaaiend zand en gras .Je zit naast het kaznaal daar waait het altijd harder en meer

SuSke

Citaat van: modelbouwpatrick op 05 september 2016, 15:57:09 PM
fonderings blokken zaten er maar zijn door de jaren overwassen door opwaaiend zand en gras .Je zit naast het kaznaal daar waait het altijd harder en meer

funderingsblokken worden bijna altijd uitgevoerd tot 25 à 30 cm boven maaiveld. Als je dat wil "afdekken" met aangewaaid zand zal je een serieuze molshoop moeten maken. 8) En als het harder waait zal het zand ook weer weggewaaid zijn voor er iets van gras op kan groeien  ::)

Citaat van: evan op 05 september 2016, 15:53:56 PM
Groot gelijk Suske!  Ik heb me de bedenking ook al gemaakt,  maar dat was reeds te laat.  Mn palen zullen nu sneller roesten😒 😜

Misschien dat ik er later nog iets rondfabriceer.


Zet er wat bosjes onder en rond en geen mens (buiten jij en diegenen die het hier lezen) weet het  ;) :))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

een vierkant profiel(tje)die je aan één kant opensnijdt, rond de palen zet, vastplakt en dichtplakt,dan opvult en vervolgens schildert? :-\ ;)

Peter

ik zou er gewoon wat onkruid rond plaatsen. De meest van die betonblokken na zitten na een tijdje praktisch gelijk met, on zelfs iets dieper dan het omringende gras/onkruid
Met vriendelijke groeten
Peter