Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM


Martin Welberg

Zo na dat alle familie verplichtingen achter de rug waren maar 's lekker aan het knoeien met het laatste stuk straat....3 verpakkingen luchtdrogende klei en een paar uurtjes verder..........







nu is het droogtijd, de modelbouwers grootste vijand  ::)...

Michael

Martin, geduld is een schone zaak, alleen hebben we daar (geduld) zo weinig van.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

't Is meer tijd dan geduld Michaël  ;)

Martin Welberg

Droog tijden, a modelers worse nightmare...

Zo laatste stukkies grond erin, nu wachten tot het droog is. Rest van de dag maar wat schilderwerk, dat kan in ieder geval nat in nat  ;) Grond en ballast die droog waren zo goed als af, rotsies ook maar gedaan en bijna a klaar











nog een paar uurtjes knoeien op de bodembedekking en het is weer 70kV grastijd  ;D..

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

...maaruh, voor die klei, ik neem aan dat je allerdrie de pakken ineens totaal aanbrengt... droog is ben je toch al uren klaar ??

gekheid, gaat weer lekker, mooi doorkijkje 1e foto van je vorige post

Steven123

Knap werk Martin!  ;) 
Die baan blijft maar groeien  8)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Martin Welberg

Merci !

Lekker productief avondje, bijna klaar met het schilderen van de ballast en andere aarde dingen. Beetje verf op de wegen geknoeid en een beginnetje gemaakt met kleinere landsschaps details als talus en zo. Tevens wat gebouwtjes opnieuw gedaan en aangepast.....















D'r vroeg laatst iemand naar het sporenplan. Leuk, die is er niet, behalve een ruwe eerste schets. Om nu een nieuwe te maken daar zat ik niet echt op te wachten, wat gedaan is is gedaan. Dus maar eens een paar vogelvlucht plaatjes geschoten om een idee te geven van het verloop.......
Van fiddle naar de werf..













Excuses voor de overkill aan plaatjes, maar zag niet hoe ik het anders moest doen. Nu tijd voor een biertje !!

Stieven76

CiteerExcuses voor de overkill aan plaatjes, maar zag niet hoe ik het anders moest doen. Nu tijd voor een biertje !!


Een overkill aan plaatjes bestaat niet  ;D ;D


Ziet er leuk en vooral mooi uit!

Steam.N

Inderdaad: laat ze maar komen, die foto's !  Hou je niet in  ;)
Altijd de moeite waard !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

Hoe meer foto's hoe meer plezier...

TBCédric

Die ballast! Zo knap! Precies realiteit op 1/87.  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Martin Welberg

Te klein dus voor 1:48  ??? :o

TBCédric

Oei van schaal vergist. Tja ik was vergeten welke schaal jij rijdt.  ???  :-[ :-\  :-X
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.