Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Cord

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar zoveel water vraagt eigenlijk wel een beetje om een boot... zit dat nog in de planning?
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Martin Welberg

Die staat wel in de planning, komt nog wat extra water voor en opzij van de haven met een vrachtschip en een paar kreeftenbootjes..

Cord

Dan is inderdaad het plaatje aardig compleet. Succes en ik blijf je volgen.
Groet,
Wim
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Frank_N

Groet van Frank


Martin Welberg

En zoiets voor de pier...


Martin Welberg

Heb er nog maar 's een bakkie bij aan gekletst, draaischijvie d'rin met wat rails, nu alleen nog een paar draadjes heb ik die zooi gehad...











eerste test ritten volgend weekend denk ik, maak wel een korte video als het zover is....

Stieven76

Je gaat als een speer  :D
Zal een prachtig baantje zijn wanneer het klaar is. Wat een werkje!
Ik kijk uit naar het filmpje om eens een loc te zien rijden  ;)

Kautenbach

ziet er alweer mooi uit, nog wel heel wat plakjes en leien te gaan, maar ach, in jouw tempo en kwaliteit moet het lukken he :D

ga je zelf een achtergrond maken?

Martin Welberg

Merci ! Fillempje ergens na volgend weekend, achtergrond zit ik nog effe over te denken, heb ook nog een US fotograaf die ze custom maakt...

Martin Welberg

Na alle snoertjes maar weer 's een stukkie scenery, laatste stuk kustlijn dichtgemaakt...







kartonnen strips, wat roofmate met gipsverband, daaroverheen de Frocks. Ditmaal met hete lijm om het tempo wat omhoog te gooien  ;)..

Steam.N

Citaat van: milocomarty op 10 december 2013, 23:15:26 PM
... Ditmaal met hete lijm om het tempo wat omhoog te gooien  ...

Ja, Martin.  Ik vond ook al dat je zo traag vooruit ging  ;) ::) ;D
Verdomd, een sneltrein is er niets tegen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

 ;D

Toch zoals Evan laatst al opmerkte is droogtijd de grootste vijand om lekker door te werken..

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.