Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Dank Patrick !

Bijna de tel kwijt  ::) paar plaatjes dan maar, tevens nog effe 2 pandjes gemockedup  ;)..












modelbaanHO

Ik volg dit draadje al van bij het begin.
Knap en het wordt steeds knapper!.
Benieuwd om het eindresultaat te kunnen aanschouwen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Stedahult

Je bent lekker blijven plakken  ;D.
Huizenbouw maakt het meteen wat minder groot.
Het breekt de ruimte, *vind ik heel leuk*
Mvh. Steef

Martin Welberg

Thanks Luc, hopelijk gaat OntraX 2014 lukken, daarna als er ruimte is komt ie met Mitropa mee naar de MSM expo...

Klopt als een bus Steef, alhoewel het ook aardige hutjes zijn, de grootste heeft een "footprint" van een kleine A4...

Ondertussen bijna de laatste plankies geplakt, de laatste blijven liggen tot het dek permanent op z'n plek kan. Ben wel 2464 plankies en een 250ml beits verder  ::)

Martin Welberg

Nog wat mockupies in elkaar geknoeid, zover klaar met het dek...te weinig knopspelden zo moet maar 's wat pandjes in elkaar jassen...






Kautenbach

t wordt snel al weer heel wat, vraagje, is het nou helemaal geschiedkundig verantwoord/deed men het vroeger zo? een grote pier bouwen en dan toch zware locs best wat huizen en zo erop neerzetten?

Martin Welberg



Met een beetje dichterlijke vrijheid  ;)


Martin Welberg

Zo steigerdek is droog, maar eens een begin met het eerste gebouwtje, een kolenhandelaar. En als laatste maar een vogelvlucht plaatje  ;) ...






Dirky

je hebt duidelijk een voorliefde voor "latjes" hé!  ;) :)

Martin Welberg

Yep, echte houtbouwer  ;) ;D

Herwig

en .... die kuststreek, is dat een orkaangevoelige regio?

Als je inderdaad, op je foto's, ziet wat voor grote bedrijfsgebouwen ze ooit op die stijgers hebben durven neerpoten, NOT to believe indeed....


Koen

Fantastisch!
Ongelooflijk hoe je dit voor mekaar krijgt. Je hebt volgens mij een engelen geduld  :o .

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Orkanen zijn meestal nog zware stormen als ze Maine en noordelijker bereiken, en da's toch een beetje het prototype...

Koen, gewoon relaxed doorwerken, beetje knippen en plakken.

evan

Ik blijf dit geboeid volgen!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.