Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

oetbeem

Ziet er echt heel mooi uit!

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Martin Welberg

Thnx Danny !

Zo alle latties zitten erin, wat dikkere balken aan de randen, voor het eerst wel weer klaar met hout bewerken  ;)...











Nu nog een lading meerpalen, laddertjes, NBW's en andere details...

ceuleer

Ik ben dit al van in het begin aan't volgen, ongelofelijk wat je gemaakt hebt Martin.  :)
Ik ben benieuwd naar het resultaat wanneer de huisjes klaar zijn.
Zeer knap gemaakt.

Grz,
Gunter

Michael

Martin, ziet er mooi uit, maar in wat voor tempo man, we kennen het werkwoord Evannen, maar ik denk dat we daar maar eentje aan moeten toevoegen, Martinnen. ;) ;) ;)
Laat je niet tegen houden doe zo voor het is altijd weer genieten om je vorderingen te bekijken.

Even een persoonlijke note: Laat je pa maar thuis!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


modelbaanHO

Mooi gemaakt.
Ik blijf dit volgen.
Benieuwd naar het eindresultaat.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Martin Welberg

Thnx Luc, hopelijk klaar in maart (OntraX) en einde van 2014 mee naar de MSM expo met Team Mitropa..

Zo nog maar 's wat steentjes gedrukt, en de volgende module er effe bij aan geknoopt..



linkerkant..



midden..



rechts..



doorkijk in de steeg...



en de andere kant..


vyncky

Nice!

Ga je ook steentjes drukken tussen de rails? of komen er ook planken tussen zoals op de pier.
Die pier is echt knap gebouwd! en helemaal het spoor dat er in verwerkt is. Net echt.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Stedahult

Mvh. Steef

Martin Welberg

Thanks mannen ! Komen plankies tussen de rails bij de klinkers, da vin 'k er wel leuk uitzien....alleen wat stagnatie door griep  ::)

Gerolf

Weer mooie foto's, Martin.
Minigriepje? Klinkt bekend  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

zVoor mijn doen een aarig griepje, loop er al een week of 2 mee.. ::) :'(

Martin Welberg

Bouw heeft een beetje stil gelegen met wat griep verschijnselen, vandaag maar 's wat bedrading en wisselbedieningen onder de haven module gedrukt.


Daarna de modules weer eens op hun eigen poten. Staat nu 4,4 meter maar m'n werkplaats is wat aan de kleine kant  ;)...





Nog een paar cm rotsen maken deze week en daarna maar eens een aantal malen testrijden..

Cord

Testrijden? Je kunt zo te zien een behoorlijk stuk testrijden.  :)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Martin Welberg

Meter of 8,5 in totaal  ;)