Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 18 juni 2014, 08:54:16 AM

Niets complex


Ongelooflijk, ja voor sommigen is niets complex, stel mij de vraag wanneer het dan wel complex wordt voor onzen (complexloze)Jean ?  ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2014, 09:40:20 AM
... stel mij de vraag wanneer het dan wel complex wordt voor onzen (complexloze) Jean ?   ...

Da's een gemakkelijke: de linkerhelft van de gevel waar ik mee  bezig ben ...  ::)
Heb daar al heel wat uurtjes aan versleten, en ben er nog niet mee rond  ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Bolje

Mooi resultaat.
De glas-in-loodramen vind ik heel geslaagd.
Niets complex  :o zoals Jean zegt???
Iets is niet complex als de juiste (oplossings)methode is gevonden.
Blijkbaar is Jean een bedenker van de goede methode(n).
We zien uit naar het volgende deel. :)
Vele groeten,
Ronald

marc goovaerts

Weeral prachtig ! Misschien in de speelgoedwinkel een reeks goedkope verrekijkertjes gaan halen die je aan de stand in Leuven kan vasthangen ? Anders gaan er veel details gemist worden.

sdz1976

om vingers bij af te likken
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Herwig

Verrekijkers voor de MSM-tentoonst. -Leuven:    en dan wordt dit onschatbaar modelbouwpareltje nog 't best achter driedubbel gelaagd veiligheidsglas tentoongesteld.
(MISSCHIEN wel een onvoorspelbaar element:  als het Leuvens publiek punten moet gaan geven worden MISSCHIEN uw geëtste prachtgeveltjes niet volledig naar hun (hoge) waarde geschat ?? MISSCHIEN worden door dit publiek dan eenvoudige ineengeplakte doosjeshuisjes meer punten toebedeeld ?  Het kan soms raar gaan... .)

doomslu

Citaat van: Herwig op 18 juni 2014, 13:47:14 PM
...
(MISSCHIEN wel een onvoorspelbaar element:  als het Leuvens publiek punten moet gaan geven worden MISSCHIEN uw geëtste prachtgeveltjes niet volledig naar hun (hoge) waarde geschat ?? MISSCHIEN worden door dit publiek dan eenvoudige ineengeplakte doosjeshuisjes meer punten toebedeeld ?  Het kan soms raar gaan... .)
Herwig, daar wordt deze keer een mouw aan gepast.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: Herwig op 18 juni 2014, 13:47:14 PM
... een onvoorspelbaar element:  als het Leuvens publiek punten moet gaan geven ...

Publiek en jury oordelen altijd verschillend, vermoed ik.
Wat ziet het publiek graag? 
- bewegende treinen
- bergen
- groen
- bewegende scenery elementen.

Ik ga ervan uit dat voor het publiek de moeilijkheidsgraad en graad van afwerking dikwijls niet meespeelt.
Maar dat brengt de onvoorspelbaarheid en de spanning in de hele wedstrijd, hé  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

Wat Jean hier tentoonstelt is gewoon prachtig maar inderdaad wat Herwig hier schrijft is ook meer dan waar.
zo krijg ik steeds bij het zien van de tentoongestelde modellen van de zinnia en de liberation de vraag waar deze te koop zijn
het is zelf gemaakt meneer van scratch dus eigenlijk van afval (requp van pvc plaat)
en dan gaan ze gewoon door want ze geloven je niet
@ Jean
zeer hoog gehalte van bijna het ultime modelbouwen wat je hier laat zien
nu nog de mensen achter de ramen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Jean, ik heb speciaal een hoed en een petje gekocht om af te kunnen zetten!

Steam.N

Citaat van: Huugooke op 18 juni 2014, 14:25:49 PM
Jean, ik heb speciaal een hoed en een petje gekocht om af te kunnen zetten!

Ik begin gewetensproblemen te krijgen:  blijkbaar jaag ik mensen op kosten ...
Niet alleen Hugo met zijn hoofddeksels, maar ook Marc met zijn verrekijkers  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

En zij die uit de kleine kinders zijn, mogen terug slabbetjes gaan kopen :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh

Dat gaat een kostelijke beurs worden, inkom, verrekijker, vergrootglas, nieuwe extra zware bril, hoed om af te doen, slabbertje met kwijl opvang, ben ik nog iets vergeten? Ik ga alvast beginnen sparen.

eve

Citaat van: Dirkh op 18 juni 2014, 17:19:58 PM
Dat gaat een kostelijke beurs worden, inkom, verrekijker, vergrootglas, nieuwe extra zware bril, hoed om af te doen, slabbertje met kwijl opvang, ben ik nog iets vergeten? Ik ga alvast beginnen sparen.

Propere sokken ter vervanging van het volgelopen paar...

Erik

Huugooke

een grote elastiek om uw kin omhoog te houden; en ga ook eens langs de zoo voor een grote pluim.