Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Steam.N

Heel knap, Wim !

Mooie bomen en rotsen   8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Mooie bomen Wim daar moet ik nog even voor naar school. ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

merci,

vandaag weer ff 4 bomen in elkaar gezet, gaat wel lekker, nu nog eens goed fotograferen, dit stukje baan staat voor mn raam, en geeft behoorlijk tegenlicht, nou ja..

@Michael, in t najaar ga ik er denk ik weer een serie bouwen, ik gebruik matten voor deze bomen van mininatur, en haal ongeveer 8 grotere bomen uit 1 mat, prijs per boom valt zo dus nogal mee.. (en je hebt stevige, verhuisbestendige bomen, wel wat waard als je ze af en toe ergens mee naartoe neemt of van baan naar baan verplaatst)







railrunner

Wim,

Ik vind jouw bomen wel heel knap, maar alleen is goed te zien dat de stam 'gedraaid' is.  Met een tweede laag houtzaagsel op de stam zou dat effect al heel wat minder zichtbaar zijn. 

Uw schets geeft een heel goed zicht van de baan.  Ziet er trouwens heel leuk uit!

Martin Welberg

Ziet er weer lekker uit Wim !! Heb nog een lading mininatur liggen, kan er niet mee overweg...interesse??

Kautenbach

Jim,

klopt, 2e laagje zand erover :D

Martin, altijd, welke nummers zijn het?

Wim

oetbeem

Schitterende bomen!

Die foto s van je baan, ik moest een paar keer kijken voordat ik zag dat het een modelbaan is  :o

Dit topic blijf ik volgen

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Michiel

Welk loof heb je gebruikt voor deze laatste bomen? Ze zien er erg goed uit!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN


Martin Welberg

Citaat van: Kautenbach op 10 juni 2013, 07:11:22 AM


Martin, altijd, welke nummers zijn het?

Wim

Moe'k effe nakijken, is van dat naaldbomenspul...

Kautenbach

heren, merci,  :)bouwen is eigenlijk best makkelijk, ergens verderop had ik geloof ik al eens iets gepost, ik zal t nog es opzoeken

Martin, weet ik al genoeg, wil ik wel, ben helaas iets minder ervaring in jouw bomenbouw, methode, ik kom in maart wel es oefenen, dan bunne we dr allebei toch neem ik an? 8) ;D

ik moet ook nog es mn grasmaster 1.0 pimpen, binnenkort komt 3rail Tilly langs, met zn grasmaster 2.0 es kijke nhoe ie werkt

Kautenbach

de rechter module is inmiddels in een sneeuwlandschap veranderd.. gips en rotsen van sculptamold

Michiel, loof is van mininatur (ff ge edit....)








railrunner

Krijtrotsen?  Gemakkelijk, moet je niet schilderen :D!

Kautenbach

neeh, gewoon sneeuw, Kerstmannen en een leuke dame op een slee heb ik al, op naar de volgende module ;) 8) 8) 8)

anders moet ik op zoek naar een schoolklas, met een juf in een veel te kort rokje, en dan een bord met veel... :-* :P :-[

oetbeem

Geweldige baan :)

Krijgen we nog meer sfeerplaatjes te zien?  ::)

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr