Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Station Gengenbach.

Gestart door Peter, 20 juli 2011, 11:26:19 AM

Peter

#180
Eerste "verwering" werd aangebracht met oranje.
Helaas loste op de randen de grijze verf ook terug, en dit ondanks grondig ontvetten (niet lang genoeg gewacht-24h of de ondergrond, of te oude verf?) Dus extra werk om te retoucheren.

P1240001-2 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

swarol

mooi gedaan....spijtig van de geboortebeperking voor de preiserianen[:D]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Peter

T'is weer even stil tot mijn Evergreenprofieltjes binnen zijn. Collectorbank is er blijkbaar?? niet meer. En bij Verschooten en Tufken waren ze niet in stock. Dus wachten, wachten wachten op Evergreen 0,50 x 1,00 mm en 0.50 x 0,50 mm
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Peter,  je kunt nog altijd terecht bij Artobi, St.Kat.Waver.
Daar hebben ze meestal de hele range.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

Wordt zoals verwacht mooier met de dag!

'k heb hier ook enkele witte dakplaten waarvan ik denk dat ze uit een soort PE (poly-ethyleen) gemaakt zijn. Ik moet ze eerst een echte grondlaag geven (rode motip primer uit een spuitbus) en pas dan hechten andere verven er (met moeite) aan.


Peter

#186
Nu eindelijk mijn profieltjes van Evergreen waren aangekomen, kan ik terug verder om het stationsgebouw verder af te werken.
Om de zenuwen terug tot rust te laten komen heb ik daarjuist alvast een van de deuren en raampjes van een van de zij-ingangen gemaakt.
Het lukte nog van de eerste keer, dus we gaan vol goede moed verder.

P3110001 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterC

Peter,
Je ziet een gebouw dat je aan staat.  Je ontwerpt het, je maakt het en het is fantastisch!  Wat moet een mens nog meer hebben...
Knap!
Groetjes, Peter


Peter

#188
Kon het niet laten. Heb het gebouw eens gepast op mijn baan (onder druk van mijn echtgenote en kleinzoon (8 jaar)[:D]

P3110001-2 by Peter Verlooy, on Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

mijn hoed af![;)] mooi Peter, zeer mooi!

Steam.N

Inderdaad erg knap gemaakt !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

Heb jij dat van nul af gemaakt , man man , dit is echt h??l mooi Peter.
Ben je er eigenlijk lang aan bezig om zoiets te maken , want daar heb ik nu eens geen gedacht van.[:I]

Gerolf

Peter, knappe foto van een prachtig gebouw [8D]
citaat:
Geplaatst door ERVIN
Ben je er eigenlijk lang aan bezig om zoiets te maken , want daar heb ik nu eens geen gedacht van.[:I]
Het eerste bericht in dit draadje dateert van juli '11, nog wat planningtijd erbij - een jaar blijkbaar.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun

citaat:
Geplaatst door Peter

... eens gepast op mijn baan onder druk van mijn echtgenote en kleinzoon


En jij deed dat vast tegen je goesting [;)].

Mooi resultaat al!
Iets om trots op te zijn.
Paul