Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Station Gengenbach.

Gestart door Peter, 20 juli 2011, 11:26:19 AM

Peter

citaat:
Dat wordt een moeilijk spieke

Dat zal nogal meevallen denk ik. Morgen probeer ik verder te doen want momenteel is dat fijne werk bij(zelfs zeer goed) kunstlicht niet mijn ding.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Komt in orde hoor Peter. Ik zie het van hier! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railman56

ik denk dat we aan peter zijn (bouw)kunsten niet mogen twijfelen.[8D]
ik volg dit draadje al geruimte tijd zonder mijn mening te uiten maar nu kan ik het toch niet meer laten. [;)]
peter, dit is modelbouw van de bovenste plank. succes maandag.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Goe bezig, Peter. En goed gefotografeerd ook, trouwens [;)] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Pet af Peter!  Echt een sterk projectje[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

#170
Nog twee foto's (zondag nog genomen) van het dak met al gedeeltelijk aangebrachte nokpannen. Ik heb die van Kibri genomen omdat die qua grootte en gelijkenis het beste overeen komen met die van het grote voorbeeld. De (medische) ingreep van gisteren is goed gelukt, maar knutselen zit er niet meer in voor het andere oog ook gedaan is.
Dus moet ik nog een veertiental dagen geduld oefenen[:0] Zelf typen valt niet echt mee.

P1030001-2 by Peter Verlooy, on Flickr

P1030002-2 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Knap gebouwd! Genieten van al dit fraais doe ik.

Succes nog met oog 2 en groeten aan uwe eega.

Paul

Steam.N

Peter,  zeeeer mooi.
Hopelijk lukt de volgende ingreep ook, zodanig dat je je weer snel kunt uitleven aan de hobby !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

Peter, ik kan alleen maar zeggen: chapeau voor je werk!
Ik blijf volgen (ook al gaan de 'werken' wat stilliggen)!

Veel beterschap!

Groetjes, Peter


Peter

Vandaag voor de eerste keer in weken weer verder kunnen doen aan het gebouw.
Het dak licht nu helemaal dicht, en de moeilijke smalle vulstukken en de nokpannen zijn nu definitief bevestigt.
Morgen de eerste laag verf er op zetten, donkergrijs met een oranje washing, daarna verweren. Ook de schouwen moeten onderaan nog afgewerkt worden, en als laatste de acht grote en kleine dakvensters
Daarna zal ik nog een paar foto's plaatsten
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#175
Een eerste foto met het dak in de donkergrijze basislaag. Moet nog een washing met verdund oranje krijgen en verlicht worden met wit en/of licher grijs.
Ben benieuwd of het me zal lukken.

P1230001-2 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Paulogic

Het zal u lukken ! Daar twijfel ik niet aan.
Precies een echt gebouw. Voorbeeld van 'modelbouwkunst' !

Dit komt toch op uw baan, mag ik hopen ?
mvg,
Paul(ogic)

Peter

Hallo Paul, het gebouw komt inderdaad op mijn baan te staan. De plaats is reeds voorzien[:)]
Ben ondertussen ondeugend geweest en heb alvast de condoom-automaat die aan het echte station ook hangt in model besteld, samen met nog een paar zulke kleinigheden
Met vriendelijke groeten
Peter

Kees-Jan

Mooi hoor Peter!

Kees-Jan

PeterC

citaat:
Geplaatst door Peter

...Ben ondertussen ondeugend geweest en heb alvast de condoom-automaat die aan het echte station ook hangt in model besteld, samen met nog een paar zulke kleinigheden...



Peter!  Ontucht in je 'draadje'!  [;)][;)][;)]
Blij dat je weer aan de slag bent!  Ik volg (meestal stilletjes [;)]).
Groetjes, Peter