Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Station Gengenbach.

Gestart door Peter, 20 juli 2011, 11:26:19 AM

Peter

#210
Eindelijk ben ik tevreden met de kleur van het dak. Ook de Velux dakramen zijn geplaatst en de dakgoot wat verweerd. Volgende taak wordt de luifel aan de perronskant, en de afloopbuien van de dakgoot.

P3220001-2 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Paulogic

Tjaja... volgens mij is dat het echt station dat je in uwen binnenzak gestoken hebt...
[:p]
mvg,
Paul(ogic)

marc goovaerts

Over de kleur van het dak mag je m??r dan tevreden zijn.

Peter

#213
De werkzaamheden aan de luifel (kant sporen) vordert langzaam maar gestaag. De vorige (bijna klaar) heb ik moeten weggooien omdat ik er te laat erg in had dat de beplanking aan de ONDERZIJDE moest komen. Tja, zo'n dingen gebeuren.

DSCN0042-2 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#214
Eindelijk is het geluk. De luifel werd aan de gevel bevestigt, en de onderzijde heeft reeds de juiste kleur. Nu nog de bovenzijde afwerken met "roofing"


DSCN0049-2 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

een kunstwerk... mooi Peter

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Niks aan toe te voegen, hoed af !!


just4fun


Gerolf

Vind ik ook - Dat heb je bijzonder mooi gedaan [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Wat moeten we hier nu nog op zeggen Peter.
Ik vind dit onvoorstelbaar mooi. Je doet mij nog meer zin krijgen om
uiteindelijk uit de startblokken te schieten om eens iets voor mezelf te maken
in schaal 0. Maar ik zal veiligheids halve beginnen met een simpel hondehokje [:D]
mvg,
Paul(ogic)

rixke rail

Ik heb jouw project meer en meer sprakeloos gevolgd, Peter, en ik loop waarschijnlijk op de dingen vooruit,  maar ga je ook de binneninrichting doen ? Zo'n mooi (zelfbouw) model verdient dat toch, maar ik ben nogal ongeduldig van aard.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

Ja hoor Eric, er komt een gedeeltelijk interieur in het gebouw Foto's en indeling van de ruimtes op het gelijkvloers heb ik alvast.
De verdieping is door priv? gedeeltelijk bewoond, en eigenlijk niet interessant om na te bouwen. (behalve de beide trapzalen.)
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Prachtig werk Peter , ik ben sprakeloos en een beetje jaloers , echt schoon!![;)]