Nieuws:

Nu in MSM 261 TEST: ESU 98.040 | Van Biervliet 7502

Hoofdmenu

Trambaan in Gent

Gestart door modeltreinbart, 07 maart 2024, 20:30:23 PM

modeltreinbart

Met de laatste voorbereidingen bezig voor met B-art models om voor de eerste keer op msm te staan . De wagen is reeds al ingeladen , de laatste productie is bijna volledig in gepakt . Dus zie jullie alvast in wieze op stand 45.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

modeltreinbart

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de positieve feedback zowel hier op het forum als op de beurs en dat jullie mijn 7 a 8 maanden werk zeker kunnen waarderen. Ik waardeer deze steun enorm en geeft mij zeker de kracht om door te gaan.

modeltreinbart

Beste leden, bij deze wil ik laten weten dat de operatie gelukt is en nu de revalidatie beginnen 

Paulogic

Goed nieuws Bart ! Houd u goed en succes met de revalidatie !
mvg,
Paul(ogic)

modeltreinbart

Voor Kleine vismarkt 2 of met andere woorden het grote witte gebouw langs het water is er reeds een reeks modelbouwvergunningen aangevraagd en goed gekeurd en ben ik al begonnen met de bouw van het pand. Wordt vervolgd...

Den Eric

Tja met dienen papieren romslomp ist altijd iets hé, doe rustig verder en succes met herstel.
Den Eric

modeltreinbart

Was ik net goed op dreef met het bouwen, heeft gisteren mijn lichaam mij even in de steek gelaten en ben ik op spoed binnen gemoeten met complicaties. Vandaag ben ik weer onder het mes geweest. Dus modelbouw zal nog even moeten wachten.

Den Eric

Veel sterkte Bart, doe het rustig aan.
Den Eric

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Dank u voor de steun. Ik lig nog zeker tot zondag in het hospitaal dus zal nog de nodige tijd vragen.

DFS

mahtoska1

modeltreinbart

Ik ben terug thuis bij mijn vriendin van vandaag. Dus binnenkort terug modelbouwen. Alles voelt nu terug beter ,met aangepaste medicatie en goede zorgen van mijn vriendin blijf ik hopelijk uit het ziekenhuis.

Den Eric

Doent mor rustig aan gast, beter te veurkommen dant terug te genezen wit get? 8)
Den Eric

marimon

Citaat van: modeltreinbart op 14 oktober 2024, 16:32:57 PMIk ben terug thuis bij mijn vriendin van vandaag. Dus binnenkort terug modelbouwen. Alles voelt nu terug beter ,met aangepaste medicatie en goede zorgen van mijn vriendin blijf ik hopelijk uit het ziekenhuis.
Welke vriendin heb je morgen? ;D  ;D  ;D
Spoedig herstel gewenst.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner