Nieuws:

Nu in MSM 261 DIORAMA: Stulsertobel in spoor H0m

Hoofdmenu

Trambaan in Gent

Gestart door modeltreinbart, 07 maart 2024, 20:30:23 PM

modeltreinbart

Ik heb vorige maand een tramsstoomlok type 7 ( merk Jocadis) en ben deze in elkaar aan het steken.
Wel kom ik wat issues tegen maar ik ben deze aan het oplossen . Later hier meer over.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

DFS

Ben benieuwd, altijd leuk die jocadis kitjes...

doomslu

Mooie beelden van Gent.
Het hoekje van Bart komt mooi in beeld.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Hebben ze het in Gent zo goed na gebouwd of heb ik het zo goed na gebouwd?
Ik probeer mijn best te doen om het zo realistisch mogelijk te doen lijken.

Den Eric

Bart, langzaam maar zeker maar zeker langzaam, da komt allemaal in de sjackoshe.
Den Eric

modeltreinbart

Voorlopig ligt het project van Gent even stil in het bouwproces , daar ik voor de club bezig ben aan een magazijn .
Maar ondertussen koop ik nog wel enkele atributen die bruikbaar zijn voor het project , zo heb ik gisteren een setje standbeelden gekocht van noch en ben ik nog opzoek naar leeuwen voor voor op het vleeshuis.
Ook ben ik bezig met mijn aankomende vakantie van 14 juni vertrek ik in het holst van de nacht naar de bergen van Oostenrijk naar het prachtige Zillerthal. Maar ook wat modelbouw materiaal gaat mee voor op de rustdagen.

modeltreinbart

Ondertussen gaat de tijd verder, nog , bepaalde artitec figuren zijn aan de collectie toegevoegd , en er wordt terug verder gebouwd aan het project van Gent. Dus binnenkort hopelijk weer meer beeld materiaal.