Trambaan in Gent

Gestart door modeltreinbart, 07 maart 2024, 20:30:23 PM

modeltreinbart

Citaat van: marimon op 14 oktober 2024, 17:25:55 PM
Citaat van: modeltreinbart op 14 oktober 2024, 16:32:57 PMIk ben terug thuis bij mijn vriendin van vandaag. Dus binnenkort terug modelbouwen. Alles voelt nu terug beter ,met aangepaste medicatie en goede zorgen van mijn vriendin blijf ik hopelijk uit het ziekenhuis.
Welke vriendin heb je morgen? ;D  ;D  ;D
Spoedig met mijn vriendin ben ik al meer dan 1 jaar en een half samen en ze zal zeker nog jaren met mij door het leven gaan
Citaat van: marimon op 14 oktober 2024, 17:25:55 PM
Citaat van: modeltreinbart op 14 oktober 2024, 16:32:57 PMIk ben terug thuis bij mijn vriendin van vandaag. Dus binnenkort terug modelbouwen. Alles voelt nu terug beter ,met aangepaste medicatie en goede zorgen van mijn vriendin blijf ik hopelijk uit het ziekenhuis.
Welke vriendin heb je morgen? ;D  ;D  ;D
Spoedig herstel gewenst.
Ik wil zeggen dat ik van vandaag
 terug thuis ben bij mijn vriendin.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

modeltreinbart

Update !!!
Goed nieuws: Ik ben terug begonnen met bouwen.

modeltreinbart

Ondertussen bouw ik verder aan kleine vismarkt 2

modeltreinbart

De voorlopige vooruitgang van het baantje om even alles bij elkaar te puzzelen en zien of de settings goed zitten. De sporen liggen niet op de hoogte dat ze moeten komen maar is vooral om te zien voor de ruimte of die een beetje klopt.

mahtoska1

RobVille

Ik kan de breedte van de straat niet goed inschatten. Volgens mij moet je deze wel ruim nemen voor het perspectief. Als voorbeeld van wat ik bedoel, kijk even op de volgende schermafbeelding van een filmpje op YouTube (auteur: HTM5000). Alle facetten komen aan bod, de indeling van het wegdek, de trottoirs, de overgang naar de brug, het verloop van de straat, de bovenleiding ....

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Paulogic

Daar rechts was het winkeltje waar ik als kind fopartikelen en piraten kon kopen, als ik mij goed herinner.
mvg,
Paul(ogic)

modeltreinbart

Citaat van: RobVille op 27 oktober 2024, 11:39:59 AMIk kan de breedte van de straat niet goed inschatten. Volgens mij moet je deze wel ruim nemen voor het perspectief. Als voorbeeld van wat ik bedoel, kijk even op de volgende schermafbeelding van een filmpje op YouTube (auteur: HTM5000). Alle facetten komen aan bod, de indeling van het wegdek, de trottoirs, de overgang naar de brug, het verloop van de straat, de bovenleiding ....

Rob
Ik moet toch nog naar Gent voor de voetpaden en straat te gaan opmeten dus dit zal in de toekomst dan meer de inkleding geven , het was dus provisior dat de opstelling was en niet bindend aan de realiteit.

modeltreinbart

Beste volgers,
De komende weken even geen update in de bouw vooruitgang.
Ben nu de komende weken bezig met het nog meer optimaliseren van het hobby gedeelte en vooral uitsorteren van alle schuiven.
Een zeer grote klus maar het was eens nodig om in de toekomst onnodige aankopen te doen.