Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Trambaan in Gent

Gestart door modeltreinbart, 07 maart 2024, 20:30:23 PM

modeltreinbart

Niet veel vorderingen deze week , maar een kleine update aan Kleine vismarkt 3





Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

In de loop van komende week zal ik proberen de ramen en deuren er in te plaatsen . Zo zal de waterkant stillaan zijn volmaking voltooien en kan ik daarna verder aan Kleine vismarkt 5,7,9 en 11 werken. En er zal nog een speciale foto komen komende week. Want er is namelijk iets onderweg.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Gisteren zijn de blauwe trams van Gent toe gekomen. Waar eigenlijk heel het verhaal uit ontstaan is om dit project te maken.



Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Metpetergaathetbeter

begint alvast interessant te worden btw er zijn 3 schone werken nl vuur-,vrouwenachter- en meesterwerken !  ;D  ;)

modeltreinbart

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 augustus 2024, 12:51:02 PMbegint alvast interessant te worden btw er zijn 3 schone werken nl vuur-,vrouwenachter- en meesterwerken !  ;D  ;)
De uitdaging zit vooral in de gebouwen te bouwen doordat de meeste mensen de gebouwen kennen of herkennen. En dat is natuurlijk als je een stuk van een stad nabouwt . Als je een niet bestaand dorpje of stad bouwt maakt het niet uit hoe de huizen staan of welke huizen je bouwt . Heb ik hier in mijn lat hoog gelegt ? Waarschijnlijk wel , want als er nu een fout zou inzitten zouden de mensen het ook direct herkennen. Ik neem vooral mijn tijd om te bouwen en vooral met gevoel voor detail. Ik beloof dan ook geen datums wanneer het klaar is, ik probeer vooral elke week eens een update te kunnen maken en kleine vorderingen te boeken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Den Eric

Bart, der mag nog een fout inzitten, zij die het beter kunnen moeten het dan maar hier eens tonen, das mijn gedacht.
Sterke prestoatie . ;D
Niks forceren daar ist veul te waerm veur.
Den Eric.

modeltreinbart

Citaat van: Den Eric op 27 augustus 2024, 15:09:03 PMBart, der mag nog een fout inzitten, zij die het beter kunnen moeten het dan maar hier eens tonen, das mijn gedacht.
Sterke prestoatie . ;D
Niks forceren daar ist veul te waerm veur.
Den Eric.
Ik bouw gewoon rustig verder met liefde voor de hobby.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

sdz1976

De sfeer zit er al dik in 8)  8)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

modeltreinbart

Citaat van: sdz1976 op 27 augustus 2024, 22:42:52 PMDe sfeer zit er al dik in 8)  8)
Ik probeer alvast mijn best te doen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)