Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

10de Modelspoor Expo 2024

Gestart door ceuleer, 15 april 2023, 15:09:03 PM

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

sdz1976

Zal je helpen plannen michel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

doomslu

Citaat van: oebr op 21 september 2024, 00:30:56 AMik woon deeltijds in de buurt en kwam toevallig langs, en zo'n stilleven kan je niet zomaar voorbij rijden he Luc.
De mensen van de Oktoberhallen vertelden met dat er soms mensen stoppen aan de affiche om er een foto van te nemen. Je werd gespot!  ;D

Ik kreeg ook al foto's doorgestuurd van kennissen en familieleden die een van de affiches tegenkwamen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Hier in Zuid Frankrijk, ben ik de 10 grote expo tegengekomen !
Zowel in RMF (Rail Miniature Flash) als in "Le Train" een aankondiging.  In "Le Train zelfs een voorbeschouwing met foto's van 7 blz !

Roland

eddy

Wie meer fotos wil zien van Voneche, kijk dan op FB van MSC De Kempen.

doomslu

Waar we het nog niet over hadden zijn de wedstrijden.
We hebben 12 deelnemers aan de minibaantjeswedstrijd en 9 aan de dioramawedstrijd.
Ik heb er nog niks van gezien, het wordt dus zeker een verrassing. Er zitten altijd pareltjes tussen, zeker als ik de deelnemerslijst bekijk.

Vergeet niet te stemmen!

Floris

755philippe

Toevallig of niet maar ben gisteren nog over de overweg gereden op deze spoorlijn maar dan wel aan het volgende station in Gedinne. Ja, ik kom er nu geregeld in de buurt want ben mijn buitenverblijf aan het renoveren. Trouwens de modelbaan van Vonêche behoorde steeds tot mijn topfavoriet.
Prachtige baan.
Mvg

Herwig

De nieuwe Vonêche-in-H0 door MSC De Kempen doet vanzelfsprekend direct denken aan de oude Vonêche-in-N van de RMM.
Dat was en is een N-baan die op de MOBOV-tentoonstelling(en) in zaal Kern (Wilrijk) te gast was in de jaren eind 1980/aanvang 1990.
En die oude N stond op de koop toe nog recent in de Trainworld-expo!

Vonêche door RMM:  https://www.youtube.com/watch?v=dvHFWHMM_Zc   (ter info met dank aan N-Bunn 69)

doomslu

De toestand gisteren morgen...

Jappy

Ik ben niet bekend met de zaal. Kijkend naar de vorm word ik bijna nostalgisch naar de oude tijden in Mechelen! Toen ik nog als klein ventje met m'n tante de lange reis per trein nam naar Nekkerspoel en dan te voet naar de beurs.  ;D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

mark7758

Heb je ook de andere hal? Dan weet ik precies waar we komen te staan.  8)  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 25 september 2024, 11:53:19 AMHeb je ook de andere hal? Dan weet ik precies waar we komen te staan.  8)  8)
De foto is in hal A genomen. Jij staat in hal B.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Boemeltrein

Dat zal dan ook de toestand maandagochtend zijn, zekers? ;D