Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

doomslu

#270
En dat allemaal dank zij de reactie van ??n jongeman van 16 jaar oud.
Diepe schaamte inderdaad... [V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#271
Neen.

Het is niet op de man te gaan spelen (dat vind ik dan weer onder de gordel).

Niet doen dus en ook geen anderen er bij te betrekken.

Ter afsluiting en duidelijkheid:

Er is een feit:

Ik heb (ook al was dit in mijn bericht bedoeld als een "grappige foto") tegen de regels van het forum gehandeld en hiervan heb ik niet de gevolgen van ingezien (ik doe wel vaker iets impulsief laten we maar zeggen: de aard van het beestje).

Hier op heb ik een persoonlijke beslissing genomen om me terug te trekken van dit forum niet meer en niet minder.

Het is dus een beslissing die niet iemand anders dan behalve mijzelf verweten kan worden en genomen is als gevolg van een handeling van mij zelf.

Ik verwijt niemand dus iets en wil ook niet dat iemand dat gaat doen. Hou het dus netjes en pak de draad op waar deze gebleven was voor mijn inbreng.

Dit is en blijft ook voor mij een leuk forum en zal ook beslist blijven lezen en mijn contacten onderhouden met andere die zich hier ook bevinden.

Kees-Jan

NB Ik leer iedere dag van mijn fouten en dit was er ook 1 of te wel:

Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten.

hapkin

#272
citaat:
En dat allemaal dank zij de reactie van ??n jongeman van 16 jaar oud.
Diepe schaamte inderdaad...


Luc dat is nergens voor nodig
Ik kan hier nog verder over doorgaan maar dat is nergens voor nodig.
Voor mij is de discussie gesloten  

mvg Steve

ERVIN

#273
citaat:
Geplaatst door hapkin

Voor mij is de discussie gesloten  

mvg Steve



Lijkt mij een goed idee , iedereen heeft zijn zegje hier nu kunnen doen , laat ons dan nu terugkeren naar datgene waarvoor dit draadje dient.[;)]

conducteur

#274
Ho, mijn excuses als de boodschap verkeerd is overgekomen. Dat is natuurlijk het nadeel van deze platte tekst. Ik hoop hiermee mijn boodschap te verduidelijken, en hoop dat ie niet meer onduidelijkheid schept.

Ik wou mij eerst niet echt moeien met deze eindeloze discussie over wanneer een foto reclame is of niet. Dat hebben we onlangs nog gehad over die vriendelijke vitrinekastenverkoper. Volgens mij is het de taak van de moderatoren hier om te beslissen wanneer iets 'te ver' is, en dan de nodige wijzigingen aan te brengen.

Nu zonder iemand te viseren, zij die hier lid zijn van het forum en ook modelspoor doen als (bij)verdienste, zijn zij niet het uithangbord, de reclame van/voor hun zaak of firma? Mogen zij dan ook niet meer hier komen? Als ik een loc van gelijk welk merk ergens gekocht heb en dat post onder uw nieuwste aanwinst, is dat dan reclame voor dat product?  

Ik kan goed begrijpen dat de foto als humoristisch gepost werd en het niet met opzet de bedoeling was om reclame te maken. Moeten we elkaar dan met de grond gelijk maken? Er zijn ergere rampen in de wereld. Daarom wat relativeren. Alles is toch relatief niet?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

#275
Kunnen we nu EINDELIJK terug voortgaan met datgene waarmee dit draadje zijn bekendheid heeft verworven AUB? DANK U!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Peter

#276
Als ik de uitleg van Kees-Jan goed begrijp zijn we weeral een van onze leden kwijt, en dit door een verkeerd begrepen of geinterpreteerde grap. Het is volgens mij aan de moderators om in te grijpen als iemand, winkeliers en/of forumlid, over de schreef gaan.
Ik zou dan ook voorstellen dat als iemand denkt dat er bewust of onbewust reklame maakt of dingen leest die niet door de beugel kunnen, hij dit aan de moderators meld, en niet hier een polemiek in een of meerere draadjes begint. Ik heb dan ook het volle vertrouwen in Luc, Gerolf en Erwin die wel, indien nodig, zullen ingrijpen.

En Kees-Jan, ga maar gerust verder met het tonen van omgespoten modellen en je diverse baantjes/diorama's

Zo en dan nu verder over Belgische modellen.[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

chef garde

#277
Volgens mij wou Kees Jan "met enige fierheid" aan ons presenteren wat hij omgespoten heeft.  Zoals hem zijn er heel veel, die ons graag tonen wat ze (om)bouwden, vernummerden, weatherden, kitbashten, ...

Zijn verontschuldigingen aanvaard ik, het feit dat hij het forum verlaat helaas niet.  Maar als dat zijn keuze is, moeten wij die respecteren.

"Met enige fierheid" toon ik jullie graag een omspuit-foto (zonder dan reclame te willen maken voor het biermerk op de achtergrond!)

Schol!


Gerolf

#278
Ajajaj, de ramen meegespoten [}:)] [:D] Knap gedaan, en leuke foto, "chef" [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

#279
citaat:
Geplaatst door chef garde

Volgens mij wou Kees Jan "met enige fierheid" aan ons presenteren wat hij omgespoten heeft.  Zoals hem zijn er heel veel, die ons graag tonen wat ze (om)bouwden, vernummerden, weatherden, kitbashten, ...

Zijn verontschuldigingen aanvaard ik, het feit dat hij het forum verlaat helaas niet.  Maar als dat zijn keuze is, moeten wij die respecteren.

"Met enige fierheid" toon ik jullie graag een omspuit-foto (zonder dan reclame te willen maken voor het biermerk op de achtergrond!)

Schol!





Knap gedaan Chefgarde.
Vraagske, zijn dat kappen van een olaerts model ?
Heb er hier ook een liggen.
Een volgende foto met soldaat gemaakte moordgat ?

Kan verder enkel uw mening bijtreden ivm Kees-Jan, maar heb ook al dikwijls getwijfeld om geen energie meer te steken in het forum. Soit !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

patatje70

#280
wouter.. plaats eens een foto met de decals erop...dan is ie nog veel mooier....

railman56

#281
zeer strak en deftig gespoten chef garde. mooi werk.
diene duvel is een stille wenk geloof ik?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

chef garde

#282
To The Point, dat zijn idd de kappen van een Olaerts.  Ze zijn wel eigendom van Loebaske.

Railman56, na de inspanning volgt de ontspanning!!!

the_gold

#283
Knap!

Steam.N

#284
citaat:
Geplaatst door Kees-Jan

... Hier op heb ik een persoonlijke beslissing genomen om me terug te trekken van dit forum ...


Kees-Jan, dit vind ik echt spijtig. "fout" of niet, je foto was leuk. Niets mis mee.
Ik heb nooit gereageerd op je berichtjes, maar keek wel steeds uit naar een volgende update.

Hopelijk wordt je in de toekomst terug actief.
Veel succes met je projecten !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }