Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

chef garde

#285
Voor Patatje70:

Digitaal kodakske van kust mn gat en teveel licht, maar toch een impressie van de Break met decals.  Nu blinken de decals nog teveel, ??n dezer komt eerst een laag glanzende vernis erover, gevolgd door een laag matte vernis, in de hoop zo een egaal effect te verkrijgen.







En voor Binco, v??r de boeken een Belgische sleep, zijnde Oostende-Antwerpen anno 2005 - 2008.


ERVIN

#286
Knappe dinges Chef Garde , is best wel een serieuse sleep h? , daarom dat er hier een perron-verlenging nodig was.

conducteur

#287
[:0] Mijn treinbaan is 40 cm langer dan die sleep 13+I11
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

chef garde

#288
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Knappe dinges Chef Garde , is best wel een serieuse sleep h? , daarom dat er hier een perron-verlenging nodig was.

Klopt, ferme sleep.  En wetende dat er hier nog 4 rijtuigen in de doos zitten om Oostende-Eupen mee samen te stellen.

Binco

#289
citaat:
Geplaatst door chef garde
En voor Binco, v??r de boeken een Belgische sleep, zijnde Oostende-Antwerpen anno 2005 - 2008.



Danku [:X]
Dat is een hele mooie sleep,
Ik heb hem hier ook staan [:p]

[:)][;)]

chef garde

#290
Destijds, toen de modelspoormicrobe opkwam, kocht ik zowat alles waar een B-logo op stond.  Jaren later had ik een stukje van dit, iets van dat, nog enkele jaren later was de eerste samenstelling compleet, tijdje later de tweede compleet, enz.  Goederenwagons had ik ook, die heb ik verkocht, waardoor ik mij nu volledig kan toespitsen op reizigerstreinen.  Een voorliefde gaat natuurlijk naar alles wat ooit in Oostende vertrok of toekwam.  Hieronder enkele plaatjes:

Oostende - Antwerpen anno 2005 - 2008



Oostende - Keulen jaren 90



Oostende - Denderleeuw begin 2000



Oostende - Dortmund eind jaren 90



Oostende - Dortmund eind jaren 90, bij het ontbreken van het Bistro-rijtuig werd gebruik gemaakt van een I4 AB in Memlingkleuren (5de positie)



En nog een fantasie'tje:


krispy

#291
Amaai het zijn blijkbaar weer  hevige weken geweest tijdens mijn verlof [}:)][}:)]

Kees Jan die ons verlaat [:(] ( heb ondertussen het draadje doorgenomen , maar de betrefende foto niet gezien [:(]
Spijtig weer iemand met veel verbouwkapaciteiten die ons heeft verlaten door .... ( jaloezie ?? )

Waren der maar meer die foto's als kees jan plaatste [:(]
Mij maakt het persoonlijk niet uit of het vanuit een profesionele verkoper komt , zolang hij geen prijs of contactadres vernoemt laat hij zien wat hij kan en kan men alleen maar inspiratie opdoen

Prachtig omspuitwerk van Chef garde [8D].

Heb vorige week de originele kappen in die uitvoering gezien in blankenberge bij Olearts en moet weggen , ik vindt het wel iets hebben.Vermits ik van plan ben een break aan te schaffen , zit ik echt te twijfelen aan de nieuwe versie.

Mijn AM75 ligt hier stil te wachten op verder nieuws van de NMBS

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Binco

#292
Jaa, Wouter,
Nu laat je weer wat zien hoor [:p][:p]

Dat zijn nu eens treinen,
Over die laatste, ik weet niet of dat dat allemaal zo fantasie is hoor,
Ik herinner mij een artikel in SPJ over de 'Ski-express'.
Deze komt toch aardig in de buurt.

[:)][;)]

Binco

#293
All?, nog eens een foto h?!
Waar zitten hier al die Belgische rijders... [:D]

HLE 1801 op losse rit komt voorbij een verlate stopplaats ...


[:)][;)]

conducteur

#294
Op luchtstroom.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

#295
citaat:
Geplaatst door conducteur

Op luchtstroom.



Stephen zal morgen wel even naar Infrabel bellen ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Binco

#296
citaat:
Geplaatst door OMC

Stephen zal morgen wel even naar Infrabel bellen ...



Ja inderdaad, [;)]
Luchtstroom,
Dat is een nieuwe technologie, staat nog niet helemaal op punt maar er worden al testen mee gedaan.
De wetenschap staat niet stil h? ...
[|)][|)][:o)]

Metpetergaathetbeter

#297
Vermoedelijk had de treinbestuurder de avond voordien uiensoep gedronken zodoende beweegt deze loc hem voort d.m.v. windenergie ![}:)]
Groeten Peter[;)]

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Binco

Tof dat er hier nog eens wat wordt gepost  :)
Het zijn mooie combinaties, Eric!