Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

ToThePoint

#255
citaat:
Geplaatst door hapkin

@theedooz
Voila hier is zijn kans...

@ratje
Ik zie ls models of roco enz... hier ook geen foto's plaatsen...

mvg Steve





Nee das waar, maar die hebben het CE (china export label) Da wat Kees-Jan laat zien is door hem omgebouwd en dat laat ie ook regelmatig zien zulke ombouwingen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

mark7758

#256
Laat ik voor Reel-Cees hopen dat het opdracht voor vanbiervliet is.
Want die het het exclusief recht op INFRABEL logo.

1-locje omspuiten mag altijd. Maar 18 stuks is broodwinning. En dat mag volgens vanbiervliet niet.

Maar ik zie het antwoord wel.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ToThePoint

#257
citaat:
Geplaatst door mark7758

Laat ik voor Reel-Cees hopen dat het opdracht voor vanbiervliet is.
Want die het het exclusief recht op INFRABEL logo.

1-locje omspuiten mag altijd. Maar 18 stuks is broodwinning. En dat mag volgens vanbiervliet niet.

Maar ik zie het antwoord wel.



Daar heb ik nu een hekel aan seh, bezitsdrang.
Zie maar eens wat er gebeurt is met de M6 en het gedoe errond, Niemand is er beter van geworden.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

theedooz

#258
Hier nog een... Exclusief recht.... Pfffffff, het moet niet gekker worden (wat niet wegneemt dat van Biervliet erg mooie dingen laat maken!)
 

hapkin

#259
ToThePoint
citaat:
Dat wat hij laat zien is reeds verkocht en/of besteld door een of andere handelaar.


Tja als het verkocht is dan is het handel en dan is het een commerciele boodschap. En wie koopt deze locomotieven van die handelaar... Het is reclame.
En het is niet de eerste keer he dat hij dit doet.


Kijk anders hier effe voor meer info
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=848
En vooral naar puntje 8


Absoluut niet toelaatbaar zijn :

8) Commerciele boodschappen, verwijzingen en links naar eigen fora, verdoken reclame. Dit forum is eigendom van een commerciele uitgeverij, publiciteit dient dus gevoerd te worden via de gebruikelijke kanalen.



Maar oei oei als er een andere man een vitrinekast wil verkopen...
Dus ik wacht op uitleg waarom hij het wel mag en een ander niet
Het mag ook van een admin zijn.


mvg Steve


patatje70

#260
ben eigenlijk ook benieuwd naar een uitleg.....

Gerolf

#261
Naar mijn persoonlijke mening gaat Kees-Jan over de grens.
Die modellen worden verkocht. Ook al is het via een "tussenhandelaar", het is commercieel.
Zijn - overigens knappe - werk hier tonen is misschien niet bedoeld als "kijk eens wat er te koop zal zijn", maar toch...

Zijn opmerking "NB deze "Hollander" doet meer voor MSM dan jij wellicht denkt" stoort me enorm. Alsof de forumregels dan niet voor hem zouden gelden [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

#262
Na even enkele reacties gelezen te hebben meld ik het volgende:

Via deze weg bied ik mijn verontschuldigingen aan voor het wat ik gedaan heb door een foto te tonen en de uitspraken daarna door mij gedaan.

Ik zal hiervoor de gevolgen accepteren en mij terugtrekken van dit forum.

Mvg.

Kees-Jan

erik de noorman

#263
Ik zal hiervoor de gevolgen accepteren en mij terugtrekken van dit forum.

Iedereen nu tevreden. Ik ben eerlijk gezegd beschaamd.
Indien Kees Jan zijn bijdrage had geplaatst in het draadje :aankondigen nieuwigheden dan was het geen commercieel bericht. Daar wordt niets anders gedaan dan aangekondigd wat we kunnen verwachten van de producenten en tevens wat de kostprijs gaat zijn. Maar blijkbaar is dat geen commercieel bericht. Nog niet gesproken over de berichten van open deur dagen en beurzen. Bij mijn weten heb ik altijd al inkomgeld moeten betalen.[:(]

Erik

55erke

#264

Man man man .... jaag iedereen maar weg...
Het was maar een foto'tje hoor. Een beetje relativeren en een beetje meer kunnen verdragen zouden hier ook eens niet slecht zijn.

Michiel

#265
Hallo Kees-Jan,

we weten allemaal dat je een gepassioneerde en begaafde modelbouwer bent. Je hebt ons allemaal al in verbasing en verleiding gebracht met de kwaliteit van je modelisme. Je weet beter als geen ander dat het soms moeilijk is om de grens te trekken tussen passie, enthousiasme, trots, en het tonen van de vruchten van arbeid onder vorm van (bij)verdienste. Dat merk je meteen aan de polimiek dat je kan lezen als men in de buurt komt van deze grens.

Jouw conclusie om je terug te trekken van dit forum, vind ik persoonlijk te exreem. Je bijdrage, inbreng en resultaten zijn een voorbeeld voor velen, en dan heb ik het ook over je modulebaantjes en je half-vaste baan met themas die aanspreken. Als hobbyist en persoon ben, en blijf je dus steeds welkom op dit forum, lijkt me. Als "stielman" kan je bij twijfel de redactie om advies vragen langs welk kanaal en onder welke vorm dat je iets met een commercieel karakter kan tonen.

Ik spreek natuurlijk helemaal voor mezelf, maar hoop dat velen mijn mening kunnen delen. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#266
Als we elkaar het zonlicht niet meer mogen toewensen, en dan liefst zo diep mogelijk onder de grond willen steken, dan moet je er gewoon niet meer aan beginnen.

Als het zo zit zijn er nog velen die hier niet mogen zijn; denken we aan Paulogic, Dirky, Marklinrijder, (ik), ..., tufken...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

#267
Michiel, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Ik hoop dat Kees-Jan zijn keuze niet definitief is.
Wegjagen was allerminst de bedoeling, duidelijk zijn wel.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#268
Kunnen we nu terug gaan naar de originele bedoeling van dit draadje?
Wie heeft een type 101.***/ Reeks 29I op zijn treinbaan van roco ? Heb je daar foto's van?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

hapkin

#269
conducteur dat zie je een beetje verkeerd...

Ik heb u nog nooit reclame zien maken voor een bepaald model van MTE.
Tufken heeft een winkel en webshop maar heeft hier nog nooit een woord reclame gemaakt voor zijn zaak
En dat is voor de andere die jij opsomt juist hetzelfde.

Kees daartegen lapt deze regel gewoon aan zijn laars.
Het lijkt er wel op of hij kijkt "hoe ver kan ik nu gaan"

Ik heb niks tegen kees de modelbouwer.
Maar regels zijn er voor iedereen ook voor mij en daarom stop ik met deze discussie. Het draadje is nu zeer ver uit zijn context.
Misschien moeten de admins de regels eens opnieuw onder de loep nemen
Regels zijn voor iedereen en niet voor die wel en die niet

En daar hoeft niemand zich voor te schamen of beschaamd over te zijn.


Mvg Steve