Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Vlottende cabine

Gestart door argilla, 15 april 2005, 17:11:05 PM

ERVIN

ja ysbeer,dit is goed,gelukkig maar.
En hoe rijd je loc,ik zou het graag weten want ik ben van plan om mij ook zo ??ntje aan te schaffen.[:p]

tufken

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Snel nog even laten rijden.

Bij de blauwe 62 zitten de witte lampen binnen en de rode aan de buiten zijden
goed dus ???

Wim



Ja Wim, nu klopt het.

Zo iedereen blij nu.


" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


BD1701

Ik ben vandaag ook naar de winkel geweest, deze pracht-machine van roco gaan halen. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben erg onder de indruk van dit prachtige model van de reeks .5217 Alle details enzo zitten erop, of erbij in het plastiek zakje zoals we gewoon zijn van roco. Ik had deze loc eerlijk gezegd niet beter verwacht. Voor mij is dit alvast een topper, en ben ik er terug van overtuigd dat roco ons Belgenlandje niet zal vergeten in de toekomst, wat betreft nieuwe modellen van andere locomoetieven enz... Ik hoop alvast dat roco misschien volgend jaar zal uitkomen met een reeks 62, maar dan wel in de TBL 2-uitvoering, wat zeker moet kunnen denk ik.
Weet er trouwens iemand of er nog andere nummers uikomen van de vlottende kabine maar dan in de reeks 53 of 54??
 

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door BD1701

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben erg onder de indruk van dit prachtige model van de reeks .5217 Alle details enzo zitten erop, of erbij in het plastiek zakje zoals we gewoon zijn van roco. Ik had deze loc eerlijk gezegd niet beter verwacht. Voor mij is dit alvast een topper


Ja seg nu ben ik helemaal verkocht aan dat model[:p]
Alleen de prijs houd mij wat tegen[V]

Ik dacht dat er hier ergens staat dat er verschillend versies komen

ysbeer

Omdat de blauwe 62 er wel correct licht heeft heb ik de winkel waar ik mijn geel/groen 62 er gekocht heb vandaag verzocht een set lichtgeleiders van de blauwe lok te leveren ,want volgens mij is daar mee de fout eenvoudig op te lossen.
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het fout was,en erg er aan tillen doe ik ook niet
Maar ik vind dat roco nu zijn goede kant maar weer ens moet laten zien en de geleiders (centen werk)gratis moet vervangen.
Dit ook zo in de winkel gebracht,en ze na enig geknor van hun kant  toch wel kunnen overtuigen.
ze gaan het proberen.

ik wacht af (als ze b.v alleen porto vragen lijkt mij dat redelijk)

wim

janjozef

Is er soms iemand geintresseerd de kap van een 5205 of 5211 (wissemstroom rijder of digitaal rijder) te ruilen met de kap van van de 5217 (gelijkstroom). Ik wil op mijn gelijkstroombaan meer als een machien laten rondrijden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

Ik heb 205? betaald voor mijn 5217 bij olaerts deze morgen in oud-heverlee.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Koen

Ik heb deze morgen hem ook aangekocht en vanamiddag een decoder in gestoken. Hij is mooi afgewerkt en rijdt prachtig [:p].
Nooit te oud om te leren

ronny-vdv

Hello,

Hier komt de volgende 52, namelijk de 5205 in DC met loksound



Weer een prachtig model.

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

janjozef

wanneer komt die uit

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tufken

Donderdag of vrijdag
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


doomslu

Mijne portemonnee kan niet meer volgen... [V]

... maar beter dat dan geen modellen h?. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Uw portemonnee is niet de enige die aan het afvallen is [;)], de 5205 zal voor mij wat later zijn (.5217 is reeds aan de collectie toegevoegd[:D]). Eerst volgende op het programma, de reeks 51.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

tufken

Opgelet  De LS models 13 is ook op komst

Misschien kan je bij de bank terecht  [:p]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

dat wordt niet een drama het is er een drama, een financiel drama. Hopenlijk is niet gans de boel vlug uitvekocht want ik zal een spreiding in aankoop moeten doen. Ik zou nog graag een 13 hebben, een tweede 52 en ik heb 3 51en besteld. dat is ongeveer 900? .

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem