Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Vlottende cabine

Gestart door argilla, 15 april 2005, 17:11:05 PM

ERVIN

Ja Janjozef,ik zit een beetje met hetzelfde probleem,maar ik ga toch proberen om ze allemaal zo vlug mogelijk aan te schaffen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door janjozef

dat wordt niet een drama het is er een drama, een financiel drama. Hopenlijk is niet gans de boel vlug uitvekocht want ik zal een spreiding in aankoop moeten doen. Ik zou nog graag een 13 hebben, een tweede 52 en ik heb 3 51en besteld. dat is ongeveer 900? .

Jan




Sponsors dat hebben wij nodig.

Wie wil mij sponsoren? (Niet allemaal tegelijkertijd h?[;)])

tufken

Ik ga een verhuurdienst beginnen van deze modellen, dan kan ze leasen voor een maand, en zo regelmatig wat anders op uw baan.

[}:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


boke

Tufken,

Kan ik dan de afgeschreven modellen voor een "schoon prijske" (= restwaarde oude platic en oud ijzer - kan nooit veel zijn) aankopen? [;)]

Groetjes,




boke

citaat:
Geplaatst door janjozef

dat wordt niet een drama het is er een drama, een financiel drama. Hopenlijk is niet gans de boel vlug uitvekocht want ik zal een spreiding in aankoop moeten doen. Ik zou nog graag een 13 hebben, een tweede 52 en ik heb 3 51en besteld. dat is ongeveer 900? .

Jan




Inderdaad Jan, het is een drama... Volgens mij is er nog een oplossing: drastische besparingsmaatregelen, het uitstellen of zelfs schrappen van sommige geplande aankopen! Zijn we dan ook niet bezig met het nabootsen van het grote voorbeeld? Zulke ingrepen gebeuren daar toch ook af en toe...[;)]

tufken

citaat:
Geplaatst door boke

Tufken,

Kan ik dan de afgeschreven modellen voor een "schoon prijske" (= restwaarde oude platic en oud ijzer - kan nooit veel zijn) aankopen? [;)]

Groetjes,


Ja, dat kunnen we dan eens bekijken, maaar misschien zijn ze dan al duurder wegens hun antiekwaarde.   [}:)]


" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ysbeer

Ik wil helemaal geen lok van platic en ijzer[^]

wim

D_Loc

Ik heb wat foto's van de .5217 op mijn space gezet (je moet wel even het juiste album selecteren):
http://spaces.msn.com/d-loc567/photos/
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ERVIN

Jongens jongens wat een loc,hij ziet er toch O zo prachtig uit!![:0]
Maar nog ??n keer slapen en dan ,ja dan staat hij ook bij mij op mijn zoldertje,ik heb er ??ntje met locsound besteld en hij is vandaag binnengekomen.
Nu ja,veel slapen zal ik deze nacht niet doen denk ik,ik verslaafd??Nee toch....!!!???[:I]

eric


D_Loc

Ik denk dat dit voor mij (en waarschijnlijk ook anderen) het beste (en ook duurste[:o)][}:)]) jaar ooit gaat worden wat Belgische lokomotieven betreft.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ERVIN

Ja Dloc,zo moeten ze geen 2 jaar verder gaan,want dan moet ik een jobke voor in het weekend gaan bijzoeken.[8)]

BD1701

Jawel, ook ik heb mij de .5217 aangeschaft. Het is inderdaad een super model geworden. Proficiat aan roco, de levering is sneller gebeurd dan ik verwacht had, dit beloofd dus voor de toekomst.
De rij-eigenschappen zijn ook zeer goed, zowel bij lage als hoge snelheid. De trekkracht is naar mijn menign ook voldoende, alhoewel ik dit nog niet echt kunnen uittesten heb. maar aan het gewicht van de loc te voelen, moet die goed zijn. Kortom, beter kon niet zou ik  zo zeggen.

En het wordt inderdaad een heel duur modeltreinjaar 2006. Ik had er mij al op voorzien dat er veel nieuwe locs uitkwamen dit jaar, dus ik was althans wat voorbereidt he, maar toch.
Enfin ik vind het zeker en vast niet spijtig, en kijk al uit naar de volgende nieuwigheid, hopelijk de serie 13 (eindelijk)
 

boke

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Ik wil helemaal geen lok van platic en ijzer[^]

wim



Inderdaad, Wim, ik heb zelf zulke locs ook niet... wel met kappen van plastic! Ik vermoed dat ik op het tijdstip van mijn reactie liever thuis aan 't dromen was van alle nieuwe modellen [|)], maar ja... er moet soms ook gewerkt worden om al dat moois te kunnen aanschaffen [}:)]!

ysbeer

Zo is het [:)]
werk ze.[^]

wim[:D]