Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

#1800
Zo deze is volledig afgewerkt en vervuild, ook extra kabel in de neus voor koppelen van andere locomotieven. Begonnen aan demonteren van geel/zwarte DSB 1108 62858 om er een MY105 (ex MY1145) Lokalbanen VLTJ van te kunnen maken. Deze is enkel met eenvoudig dak en lange uitlaat, zonder rangeerderplateaus en dergeleijke op, dus scheelt een beetje van werk en dat mag ook al eens aan een model. Moet niet steeds moeilijk zijn.[:)]

rixke rail

#1801
Een kleinigheidje [:o)], naar analogie met de brouwerij hier 500 m vandaan, is ook mijn brouwerij overgeschakeld op aardgas ...

Het grote voorbeeld (de schouw staat niet scheef, de foto is scheef getrokken ! [;)]) :


Mijn brouwerij, voor :


Een tuitje van de WC Eend (sorry voor de reclame !)[:I]


En na de ingreep :



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

evan

#1802
Vandaag een V100 en een BR56 van Marklin vervuild...

De V100:












De BR56:


Houten vloertje geplaatst en het binnenwerk geschilderd...













Die dingen zien af in weer en wind[:D]

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

adrievans

#1803
Evan,
Heeft de stoker een nieuwe schep of ben je die vergeten?
Van kolen scheppen zal die niet schoner worden.

evan

#1804
citaat:
Geplaatst door adrievans

Evan,
Heeft de stoker een nieuwe schep of ben je die vergeten?
Van kolen scheppen zal die niet schoner worden.



Die schop dient aleen maar op op te steunen[8]

[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

#1805
citaat:


Die schop dient aleen maar op op te steunen[8]

[;)]



Zegt de man met ervaring ??? [}:)][:o)][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

#1806
[:D][:D][:D]

Knap gedaan, Evan.
Vooral die V100!  Kan best een kuisbeurt verdragen.
Dat detail van de ruitewisser is mooi gedaan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

#1807
Vind het fakirbed voor de vuurhaard nogal grappig.[:D]
Maar euh vree scheun gedaen ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

PeterC

#1808
Evan,
Knap!  Mooi!  
...tikkeltje jaloers...  Ik heb ook stof in mijn living, maar vrouwlief kuist het op...  Ik mag het niet op mijn (living) loks laten weatheren... [;)][;)][;)]

Groetjes, Peter


Durango

#1809
Schitterende weathering. Perfect.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

gardevil

#1810
Vanmorgen nog ff vlug drie fotookes gemaakt van wat in de toekomst de Stationsstraat gaat worden. Alles staat nog los van elkaar, maar het geeft al een goede indruk van wat het moet worden.







Het betreft hier de laatste huizen van de rij, waarna je in industriegebied terechtkomt. De voorzijde moet nog aangevuld worden met een tiental gevels en aan de overzijde van de huizen begint het stationsplein.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michiel

#1811
Erg goed bezig, Frank. De sfeer heb je al goed neergezet. Erg knap! Vooral blijven posten.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#1812
[8D] Amai, erg mooi gedaan, ja [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

#1813
Komt heel realistisch over !  Knap.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bollen neus

#1814
Zo de MY1145,nu de MY105 Vestsjaellands Lokalbaner is volledig gespoten en voorzien van de cijfertjes, lak opgespoten , staat nu te drogen morgen beginnen met het monteren van de onderdelen.Heel pakje minder werk aan zonder die rangeerdeplateaus maar dit mag ook wel al eens andsers zijn de gemaakte modellen allemaal hetzelfde(?) [:D]