Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kautenbach

#1275
hoi Peter,

Je zou je mallen eens moet proberen op de wasmachine! dat geeft bij vrouwen toch ook het gewenste resultaat[;)][:I][;)][:I]

andere
Peter,

bij deze de foto van bovenaf, enigszins, ben net begonnen met gras inplanten, de brug moet nog wel worden bijgewerkt op sommige punten..

groet, wim






gardevil

#1276
Ik heb hiervoor een tumbler omgebouwd (tumbler = toestel om kogelhulzen te reinigen wanneer men zelf herlaadt)



De bovenste bak is weggehaald en hierop een plaat gemonteerd. Trilt nog wel heel hard, maar met een ordinaire dimmer is het trillen regelbaar.

Een occasie tumbler is nog vrij vlot te vinden en het ding kan uuuuuren na elkaar werken.

Met het reservoir erop kan het ook nog dienen om kleine metalen voorwerpen te kuisen of van verf te ontdoen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

#1277
Wim, mooie brug, maar ik val in herhaling.
Waarmee ben je het gras aan het maken? Het lijkt me lekker dik. Erg mooi.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#1278
citaat:
Geplaatst door doomslu

Wim, mooie brug, maar ik val in herhaling.
Waarmee ben je het gras aan het maken? Het lijkt me lekker dik. Erg mooi.



Wim,
Ik kan eigenlijk ook geen andere woorden vinden, dank voor het plaatsen, volledig op schaal of vrije interpretatie van de brug ?

Groeten Peter[;)]

Michael

#1279
Wim een pracht van een brug waarbij ook aan een leuk doorkijk is gedacht, mijn complimenten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

#1280
Wim,  prachtig gedaan !  Proficiat.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dirkkerckhofs

#1281
Ja, vraag ik me ook af, want inderdaad dikker dan je volgens mij met statisch gras kan realiseren.

Dirk
citaat:
Geplaatst door doomslu

Wim, mooie brug, maar ik val in herhaling.
Waarmee ben je het gras aan het maken? Het lijkt me lekker dik. Erg mooi.


Sha.

#1282
Eerste bericht dat ik hier plaats, dus hallo.

Ik heb vandaag en gisteren voor de eerste keer geprobeerd een lading in mijn raillion wagon te leggen.



Zeg maar wat jullie ervan vinden.

Gr, Sha.

dirkkerckhofs

#1283
Hoi Sha.,

welkom op het forum! Goed dat je je wagons wil beladen. Dat zal ze realisqtischer maken. Maar zijn de steentjes niet wat blinkend? En heb je ze vastgekleefd?

Dirk
citaat:
Geplaatst door Sha.

Eerste bericht dat ik hier plaats, dus hallo.

Ik heb vandaag en gisteren voor de eerste keer geprobeerd een lading in mijn raillion wagon te leggen.



Zeg maar wat jullie ervan vinden.

Gr, Sha.


Sha.

#1284
Het blinken zal waarschijnlijk door de flits zijn. De steentjes liggen vastgelijmd op een kartonnen stukje.

evan

#1285
@Wim,

Knappe brug en sfeer!  

Groeten,

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

#1286
merci voor de complimenten,

Ik gebruik grasmatten ipv de grasmaster, matten bestel ik bij Langmesser, via internet, ik gebruik met name Mininatur, viehwiede fruherbst, gecombineerd met andere kleuren, ook van Modelscene, die hebben matten met stene/bosmatten ect. niet echtgoedkoop, ik vindt het de prijs wel waard, dan maar een loc minder..

De matten wel goed door elkaar gebruiken, achtergrond is van Jowi.

groetjes, wim

Kees-Jan

#1287
Mooi hoor Wim.

Wellicht moet je eens een keer proberen om grasmaster en grasmatten door elkaar te gebruiken. In verschillende lagen aanbrengen (stukkie lijmen en dan weer strooien, laten drogen en herhalen).
Geeft vaak ook een erg leuk effect zoals op dit plaatje:


Let vooral op de dijk achter dat olympische gedrocht. Dat bestaat namelijk uit een aaneenschakeling van matten en grasmaster.

Kees-Jan

doomslu

#1288
In welke volgorde Kees-Jan?
Ik veronderstel eerst grasmatten en dan strooien...?

Kijk, dit zijn leuke, kleine, maar interessante items die zeker in het blad niet zouden misstaan, want er is maar een klein deel van de lezers die dit hier meelezen.
Wat denken jullie?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#1289
@ Kautenbach

Wim,

nog eventjes een vraagje op schaal(natuurgetrouw) of eerder een interpretatie van die brug (die nu ??nsporig is of heb ik het verkeerd ?)

Groeten Peter