Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Dirky

#1005
Alles heeft een grondlaag gekregen. De spoorstukken zijn gemaakt van oude Lima-rails...



Voor velen onder ons een oude bekende... of toch net niet; Het Dolomieten-kapelletje, ditmaak van scratch gebouwd in eeen iets aanvaardbaarder schaal...


railman56

#1006
mooi werk binco, mooie decal
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Kees-Jan

#1007
Gaten boren, gaten dichtmaken enz enz enz.

De eerste aanzet:



Nog aardig wat te doen: Antenne kastjes maken en het rooster nog verder bijwerken.

Kees-Jan

doomslu

#1008
Dat komt weer dik in orde! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#1009
[:D]

Binnen:

Buiten:


Kees-Jan

(wat een vreselijke kleur zeg...)

Steam.N

#1010
Proper geschilderd, maar wat een kleurverschil, binnen en buiten.  Binnen gaat nog. Buiten ???
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

#1011
Buiten heeft ie in bleekwater gezeten[}:)][}:)]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Kees-Jan

#1012
Heb de foto's gemaakt ter vergelijk omdat ik niet zeker was van de kleur die opgegeven was voor het blauw.

Alle foto's in de grootspoor draad zagen er nog al "bleek" uit vond ik.

Het valt dus mee met dat blauw en ondertussen zijn we weer wat verder:



Kees-Jan

Steam.N

#1013
Knap !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

chef garde

#1014
Inderdaad, zeer knap!!  Komt best tot zn recht binnen, zoals de meeste modeltreinen, en niet in het felle zonlicht! [8D]

Ben je de antenne-kastjes niet vergeten???

eddy

#1015
Hoi Kees -Jan,
Prima werk,maar mischien het motorblok zwart verven,is een heel ander zicht door de ronde raampjes.

groeten eddy

Kees-Jan

#1016
@ Eddy: Klopt maar de raampjes, met plakband daar achter, zitten er nog niet in. Ook de antenne kastjes, losse ruitenwissers en losse handgrepen komen er nog op maar alles in ??n keer lukt me nog net niet.

Eerst heb ik nu alle opschriften getekend en ben die aan het plakken.

De laatste voor vandaag want ik wil gaan knutselen aan mijn baantje:



Alle oneffenheden in de kap zullen verdwijnen na de blanke lak.

Kees-Jan

krispy

#1017
weeral knap [8D][8D] zoals we gewoon zijn  h?.

De mijne heeft hier al veel diensturen opzitten ( trekt hier de kuistrein en deze komt regelmatig buiten vandaar )

Ik moet zeggen , die schildering en dat blauwe heeft wel iets speciaal op de baan, heb der geen spijt van .
Spijtig genoeg zit ik nog altijd op de beloofde witte decals te wachten voor mijn hld6255 en 5703.

zal der wel eens van komen zeker [;)]


MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Kees-Jan

#1018
Zo goed als klaar:



Op de baan bij een kennis eens een fotoke gemaakt [:D]

Kees-Jan

Kusttrein28

#1019
Ziet er heel goed uit!!
HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!