Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Een Belgisch model van styreen met de snij plotter

Gestart door gerco, 14 juli 2007, 23:49:23 PM

gerco

#150
Voor de plotter heb je geen 3d nodig. De light versie van autocad is voldoende. Ik gebruik de versie 98 light. Dus al een heel oud versie.

Gr. Gerco
 

gerco

#151
Dit keer met de airbrush bezig geweest voor wat meer kleur in de gevel en zodat we de delen opelkaar kunnen lijmen.



Gr. Gerco
 

gerco

#152
Zijn er geen historische foto's te vinden dan?

Gr. Gerco die rustig verder bouwt
 

theedooz

#153
Ziet er goed uit Gerco!

Ga je je ook wagen aan een Belgisch treinmodel?
[:D]

Tedo

 

loebaske

#154
Oesje, al vragen stellen over een Belgisch model, laat onze vriend (trouwens zeeeeeer goed bezig) zich maar ontfermen over wat hij nu bezig is, trouwens uitvoeren is moeilijker dan er over praten [:D]

gerco

#155
Ik ben eerst deze loods lekker aan het afbouwen. Wie weet wat er in de toekomst kan gebeuren. Ik weet het niet we zien wel. Eerst de loods maar afbouwen. Binnekort weer een update op de site over de bow hiervan. Gewoon nog ggen tijd gehad om het op de site te zetten.

Gr. Gerco
 

Johnnytrein

#156
Is er ook een aankoop mogelijkheid voor mensen die niet naar Genk kunnen komen en is er reeds een prijs bekend?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gerco

#157
Is mogelijk, maar de indicatie komt zodra ik weet hoeveel styreen er gebruikt gaat worden maar als je mij een mail stuurt dan kom je op de lijst en krijg je de informatie zodra deze beschikbaar is.

Gr. Gerco
 

gerco

#158
De zijwanden zijn bijna klaar. Er moeten alleen nog wat stenen wit geverfd worden.



Klik op deze link om te zien hoe dit tot stand is gekomen.
http://www.sleutelspoor.nl/technieken/tekening%20autocad.html#update4



Gr. Gerco

 

doomslu

#159
Ik durf bijna niets te zeggen, want ik val steeds in herhaling.
Sprakeloos... en al reikhalzend uitkijkend naar Genk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

#160

Gerolf

#161
Genk staat zaterdag ongetwijfeld op mijn agenda [:0]
Ik hoop dat je dan tijd hebt voor een babbeltje, Gerco [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#162
Zal voor mij ook zaterdag zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

#163
Gerco, ik sta met stomme verbazing naar die muur te kijken. Perfect man! Dit is modelbouw van de bovenste plank! Schitterend!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

#164
Mij mag je ook zeker verwachten op zaterdag. Over dit meesterwerk wil ik zeker meer weten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.