Een Belgisch model van styreen met de snij plotter

Gestart door gerco, 14 juli 2007, 23:49:23 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Sobat Kras

Dat de loods mooi is staat buiten kijf, maar wat ik wil weten; wat is de naam van de loods, en waar staat hij nu precies?
Alvast bedankt.

SK

Volgens mijn informatie in Hennuy?res. (vraag me niet waar dat ligt; vraag het misschien aan Mappy [;)])
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Sobat Kras

Dat de loods mooi is staat buiten kijf, maar wat ik wil weten; wat is de naam van de loods, en waar staat hij nu precies?
Alvast bedankt.

SK

Het is inderdaad Hennuy?res (zoals vermeld op pagina 5 van deze draad) en ligt op lijn 96 :
... Halle - Lembeek - Tubize - Hennuy?res - Braine-le-Comte ...

Johnnytrein

Is dit model nog steeds in ontwerp of wordt het reeds geleverd? Ik had mij als geinteresseerde opgegeven via email.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Is dit model nog steeds in ontwerp of wordt het reeds geleverd? Ik had mij als geinteresserde opgegeven via email.

Ik heb er ??n gekocht op de beurs in Genk. Maar ik moet nog tijd vinden om het in mekaar te gaan steken...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gerco

Vanaf Januari wordt de loods geleverd.

Gr/ Gerco

Johnnytrein

De directie dankt u voor uw antwoord en ik uiteraard ook [:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

Ben volop bezig met de loods in elkaar te kleven, heb al een klein foutje gemaakt, maar op het tweede model is het wel goed samengekleefd, ondertussen de goede kleuren van de verf aangeschaft en kan stilaan in serie gaan schilderen [:)]

chef garde

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ben volop bezig met de loods in elkaar te kleven, heb al een klein foutje gemaakt, maar op het tweede model is het wel goed samengekleefd, ondertussen de goede kleuren van de verf aangeschaft en kan stilaan in serie gaan schilderen [:)]

Ge zijt goed bezig erik, ge zijt mn held!!