Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Effe wat kloten met fotoemmer








Steam.N

Martin: prachtig !!!
vooral de eerste bewerking vind ik fantastisch.
Net een postkaart van begin 1900 ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Citaat van: Steam.N op 10 juni 2014, 15:59:06 PM
Martin: prachtig !!!
vooral de eerste bewerking vind ik fantastisch.
Net een postkaart van begin 1900 ...

Sluit ik mij bij aan, alleen lijkt dit geen modelbouw meer!!'t Is dat we allemaal weten dat het foto's van je baan zijn maar anders.... Martin zeeeeeeeer geslaagd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Thnx ! Enneh 't is nog steeds modelbouw, maak geen stiekeme fotookes van m'ne achtertuin  ;)

Martin Welberg

Zo eens per week proberen John en ik wat te knoeien en te bouwen hiero, laatste tijd een beetje hulp  bij de bouw van struikies, maar vanavond maar weer eens een uurtje echt Even wat tekst en uitleg over het gebruik van verschillende vezels, pruiken en ander spul, diverse kleurtjes en merken vlokjes, turf en andere meuk om lage begroeiingen te realiseren...en waar gaat dat beter dan al doende op een baantje...















Gerolf

(weeral) mooie foto's, Martin  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterVG

Super
Daar kan ik van genieten

Martin Welberg

Thanks, eerste keer dat ik er wat van dat scatterspul uit GB voor gebruikt heb, vindt dat het aardig overeind blijft ook als je fotos gaat croppen..


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

fraaie begroeiing

groeten Peter ;)

evan

The sky is the limit!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Merci !!

Nog 's een geprobeerd , materiaal bevalt me wel..



komt hier vandaan http://www.themodeltreeshop.co.uk/sponge-scatter-p64.html

Michael

Martin dat ziet er fantastisch uit. Leveren ze dat spul vlot?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Binnen een aantal dagen Michaël, als ik het me goed herinner, laatste tijd zoveel spul binnen..