Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Steam.N

Martin, je groenwerk is prachtig !
Petje af !!!  Die berken zien er net echt uit ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

jesse

Amai Martin Knap!
Al een heel verschil met die boomjes als ik de baan op ontraxxs had gezien.
Echt Tof al die boompjes en struikes

Martin Welberg

Merci mannen !

Kon het niet laten en heb ook de grote jongen maar eens opnieuw onder handen genomen, ben het klonterige kwijt en aardig tevreden...











Nu is het weer zaak om weer wat kant en klare frames te bouwen (30 /40)... ::)

Michael

Top top top, Martin zo ken ik je weer prachtige bomen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Thnks M !! Begin er weer slag in te krijgen, veel doen is denk ik een credo in deze. Oefening baart kunst..

Martin Welberg

De twee grote jongens gelijk maar eens op de baan gepleurd....












Grote stomer

Zeeeeer mooi, duidelijk groene vingers
 

Martin Welberg

Thanks Johan !

Toch ontzettend lekker zo'n zondag, lekker wat boompies afbouwen en plaatjes schieten....moet er nog wel een aantal... ::)

Zo ziet de eerste module er nu uit.......



Ok, ok heb een beetje lopen ruilen met bomen maar dat mag de pret niet drukken  ;) ;D...close ups..











Hier en daar nog wel wat blanke paaltjes, toekomstige naaldbomen..........

Steam.N

Puur naturel en variatie !
Heel knap gedaan, Martin !
Ooit ... enz enz ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Frank_N

Groet van Frank

Martin Welberg

Thanx !!

Meer en meer groen op deze modules, aantal boompies geplant die er in mijn ogen redelijk uitzien als white pines..





Grote bomen, kleine boompies...





Met struikies en onkruid ertussen..





Nu nog een 20/30 grote jongens te gaan, kan wel een kist extra bouwen voor de hoeveelheid bomen......

mivc057

Martin, hoe doe je dat om zulk's een prachtige , kleurrijke modules zo "clean" te houden in een zo stofrijke omgeving als jouw schrijnwerkerij ? Want ik vermoed dat je er ook nog werkt ?  Afzuiging of niet het blijft er stof waaien, ik spreek uit ondervinding.

Steam.N

Prachting .. prachtig .. prachtig ...
Man, bomen bouwen heeft voor jou geen geheimen !
Heel mooi zicht, goed gelukt onkruid ...
Mmmmm ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

even dacht ik dat Evan hier vakantiefoto's had geplaatst(was een tijdje geleden dat ik hier kwam), fraaie bomen! Terecht om trots op te zijn !

Groeten Peter ;)

Martin Welberg

Dank u !

Michel, ga er af en toe met de stofzuiger en een spuitflacon water / alcohol overheen, verder is het stof een beetje een onderdeel van m'n "weathering" proces geworden...