Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Steam.N

Blijft maar mooier en realistischer worden, Martin !
Knappe exemplaren staan daar tussen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Thnx Jean !

Zo nog effe een bijna totaalplaatje van de twee bakken en wat  bonus plaatjes..Nog effe wat boompies en zooi bouwen en dan kunnen ze in de opslag...






jesse

KNAP!! Echt knappe bomen :D

Stieven76

Citaat van: jesse op 08 september 2014, 16:43:54 PM
KNAP!! Echt knappe bomen :D

Inderdaad, die plaatjes doen mijn mond openvallen  ;D
Heel knap Martin!


Koen

Ongelooflijk knap werk, Martin.
Ik volg je draadje van in het begin. Ik blijf het fantastisch vinden hoe je die bomen en grasstructuren in elkaar steekt!
Sowieso heel leerzaam maar ik denk dat de hand en het oog van de meester uit velen te herkennen is.
Fantastisch dat je dit allemaal met ons wil delen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Sattrickske

Wel Martin, dat is alweer een knap staaltje scenery!
Wat je niet kan in elektronica (zie ander draadje), lukt jou des te meer in scenery.  Ik buig voor de meester!

Martin Welberg

Dank u !!

Zou niet weten of electronica zou lukken of niet, da's meer iets dat ik me er op dit moment niet zo in interesseer...de baan is eigenlijk zo gebouwd als het rijden op smalspoor in de jaren 30 van de vorige eeuw waar een stoker nog van z'n lokkie af sprong en een wissel omgooide. Vandaar het handmatige rijden...

Martin Welberg

Beetje kleur in de vorm van bloeiende struikies, soms wel handig als er iets van de plaat komt wat je niet ken verkopen  ;)














Michael

We blijven in herhaling vallen, met een doekje even het toetsenbord droog wrijven, ziet er erg mooi uit Martin, zeker een publieks trekker in Leuven, het wordt daar echt de moeite alleen al met de paar banen die ik weet die er komen. Dus het kan alleen maar beter worden. Nog een paar weekjes het gaat best wel snel, en dat zullen een paar bouwers ook wel vinden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Hmm, Michaël de baan staat niet in Leuven...ben er zelf met Locdepot om m'n producten te promoten..

Michael

Jammer Martin, ontraxs 2015 misschien?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky

Citaat van: milocomarty op 13 september 2014, 12:26:56 PM
Hmm, Michaël de baan staat niet in Leuven...ben er zelf met Locdepot om m'n producten te promoten..

Die baan kan toch ook dienen om je producten te promoten? héél goed zelfs :p
Enkel de matjes? of ook vezels-mix? dat was je toch ook van plan?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Kan met Locdepot wel wat overleggen, weet niet hoe groot de stand is.

Vezelmixen zijn voor het eerst van de baan, d'r zijn wat kleurmixen van Modelscene waar ik zo in eerste instantie wel m'n goedkeuren aan kan geven.

OntraX 2015 gaat 'm niet worden. Eerste show zal Dortmund zijn, Ramma Sedan staat in de pen en Valkenburgse Meer, de smalspoordagen is gepland voor volgend jaar. Ga dit jaar en het begin van 2015 gebruiken om de baan compleet af te bouwen. Daarnaast een commisie in spoor 1 waarmee ik wel probeer OntraX 2015 te halen, daarna Sinsheim en dan naar de klant in Noorwegen...

Martin Welberg

Wat Joey style smartphone plaatjes geprobeerd.....









think I go back to the ol'compact Nikon... ;)