Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

gardevil

#3450
Citaat van: Steam.N op 30 juni 2014, 23:28:34 PM
Trapje wordt even opzij gezet: ik ga even naar de voetbal kijken ...



Ik ben er bijna: het bovenste platform moet nog geplaatst worden, alsook gordijntjes en een lichtje in de kelder.
Leuning moet nog geëtst worden ...
Dan is het ook tijd om de deurbel te plaatsen  ;)

Wat nu Jean? Suikerklontjes op? ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

#3451
Jean is ondertss suikerziek geworden !

Groeten Peter ;)

PS weeral mooi! 8)

Steam.N

Mag ik eens wat variatie brengen, of niet ?   ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

#3453
Citaat van: Steam.N op 30 juni 2014, 23:28:34 PM

...Dan is het ook tijd om de deurbel te plaatsen  ;)

En een bezem in de hoek?   ;)
Groetjes, Peter


Huugooke

De urinevlekken moeten er ook nog op! Misschien zo'n anti-plas plankje  ;D

PeterC

Citaat van: Huugooke op 01 juli 2014, 19:15:25 PM
De urinevlekken moeten er ook nog op! Misschien zo'n anti-plas plankje  ;D

Negentienhonderd-En-Een-Beetje was het nog normaal om overal...  :)

Groetjes, Peter


Steam.N

Niet in Turnhout !  >:(
Proper mensen, daar ! ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Jean, even een vraag kan het eigenlijk niet zo goed beoordelen op de foto, maar zijn de trap treden niet wat grof t.o.v. van de rest van het gebouw?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Citaat van: Michael op 01 juli 2014, 20:04:00 PM
Jean, even een vraag kan het eigenlijk niet zo goed beoordelen op de foto, maar zijn de trap treden niet wat grof t.o.v. van de rest van het gebouw?

Het hele inzetstukje (op het waterfles-dopje) is 10mm hoog, dus elke trede is ca 1mm, zijnde 16cm in realiteit.
Serieuze arduintreden, maaraannemelijk, en in elk geval in verhouding tot de rest van de inkomhal.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Citaat van: Michael op 01 juli 2014, 20:04:00 PM
Jean, even een vraag kan het eigenlijk niet zo goed beoordelen op de foto, maar zijn de trap treden niet wat grof t.o.v. van de rest van het gebouw?

Wel dat dacht ik ook , maar na even rekenen dacht ik dat het wel kon juist zijn , normaal is een steen ongeveer 6 a 7 cm, Jean kennende veronderstelde ik dat de stenen ook op de correcte schaal zijn, dus 7 +7 +2 van de voeg is 16 cm en dat is een normale traptrede.

Knap gedaan Jean, dat gebouwtje gaat weer een juweeltje worden. Nog een mooie smeedijzeren trapleuning en dan is het helemaal echt.

Michael

Citaat van: Steam.N op 01 juli 2014, 20:10:03 PM
Citaat van: Michael op 01 juli 2014, 20:04:00 PM
Jean, even een vraag kan het eigenlijk niet zo goed beoordelen op de foto, maar zijn de trap treden niet wat grof t.o.v. van de rest van het gebouw?

Het hele inzetstukje (op het waterfles-dopje) is 10mm hoog, dus elke trede is ca 1mm, zijnde 16cm in realiteit.
Serieuze arduintreden, maaraannemelijk, en in elk geval in verhouding tot de rest van de inkomhal.

In verhouding tot de rest, dan is het goed toch. Jean het is weer een topprestatie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

#3461
Misschien stelt volgende foto je gerust, Michael:



Ja ... ik zie het ook, nu: spleetjes tussen treden en muur ...
Wat extra voegwerken in het verschiet  ;)

Ik heb de geëtste deurbel-trekker eens goed bekeken, maar die is niet naar mijn goesting.
Opnieuw etsen, maar niet deze avond.
Tegelijk inderdaad de leuning en afsluithekken (dus er moest al goed vér gemikt worden, als de natuur riep ...  ;) ), alsook een rooster vóór de down-stairs kelderramen.
En het downstairs vloertje en bijhorende treden ...

Maar dat is niet voor nú ... want ik had iets anders op het programma ...
Ah ja ... 't is voetbal ... wie speelt er nu weer ?
Dju, das waar ... onze jongens ... dus snel rode t-shirt aan en naar beneden ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PeterC

Citaat van: Steam.N op 01 juli 2014, 21:04:04 PM
Maar dat is niet voor nú ... want ik had iets anders op het programma ...
Ah ja ... 't is voetbal ... wie speelt er nu weer ?
Dju, das waar ... onze jongens ... dus snel rode t-shirt aan en naar beneden ...  ;)

Jean, nog 40 minuten!  Tover nog maar wat uit je mouw!  ;)

'k Ga me ook nestelen.
Groetjes, Peter


Michael

Jean ik ben helemaal gerustgesteld. Super wat je weer uit die hoed tovert.
De mannen (Rode Duivels) staan klaar dus nu even wat anders dan mooie N gebouwen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#3464
en den Jean scoort met dit trapje in de allerlaatste minuut en zorgt daarmee voor de welverdiende 3-1  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D, wij zijn niet zoals de Nederlanders dat we er een Olympische medaille-winnaar-(kunst)duiken nodig hebben !  8) ;D

Groeten Peter ;)