Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Tjalling

Ziet er goed uit Wim!

Ging het regenen dat je binnen 3 minuten het spul afgebroken had? ;D ;D

Groet,
Tjalling
 

Kautenbach

 ;D ;D ;D ;D nee, de balkons stonden me wat te vol...

opbouwen gat ook snel, dat wat op de fot ote zien is in minder dan 10 minuten  ;D ;D ;D

Martin Welberg

Niet makkelijker Wim als je ipv de vleugelmoer aan een kant een slagmoer in de bak hebt zitten. Scheelt ook weer een onderdeel wat je vergeten / kwijtraken kunt..

Kautenbach

ha, de wekker is gezet, zal wel weer vrolijke boel worden, tussen de modules zelf zitten idd slagmoeren, of zoiets, aan de ene kant draadeinde en aan de andere kant schroef draad, die zit dus vast in de module, scheelt weer tijd en kans op vergeten van boutjes, maar ach, ik heb inmiddels een hele bak vol ;D

nu weer gauw verder, railplan uitleggen, wah ;) :P

Stedahult

Even zien, Martin maakt een koelkastje onder zijn module, ik 4 Senseo apparaten en jij...  ???  ;D
Mvh. Steef

Kautenbach

blijven over, de tap, of de frituur denk ik.. haha, wordt wel een gezellige bende volgend jaar, Marty heeft nog spijt van zn uitnodigingen


of worsten, ik heb net de slager ingericht ;D

t staat nog wat hobbelig zullen we maar zeggen..

de bomen al wel wat opgehoogd, stammetjes nog wel wat verder afwerken






Martin Welberg

Mmm frituur, lekker broodjes kroket en een fijne walm in de hal, wel met stoom rijden dan  ;D
Gaat lekker Wim !

evan

Mooi sfeertje Wim :)

Voor de rest zal het me een worst wezen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Decapod

Vooral die laatste foto: late zomeravond op een warm dorpspleintje met rustig stationnetje, wat geruis in de grote lindebomen en wat gekuch in de pissijnen van het station. Ik mis nog een bankje met wat keuvelende oude mannetjes.
't Geheel voelt heel poëtisch aan, zelfs een beetje melancholisch.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Kautenbach

....3e vastloper door Photobucket, hmmm...

hierbij nogmaals wat foto's van het schaduwstation in aanbouw, straks de basis voor een volgend project, Frans doorgangsstatioonetje met depot (a la autun)

verder bomen ect in aanbouw, en... lekker voor die stroomverbruik reclame, een fohn gekocht om golven in riviertjes te fohnen! het water  kan dus binnenkort in de rivierbedding!

ook kisten voor fruit ect van MBZ, voor de verdere detaillering






(zo, gelukt met Photobucket)

Nog 11 maanden !!!


doomslu

Ik zie daar een mooie S-bocht, met enerzijds een stationnetje, anderzijds een mooie brug, een rivier... alles is aanwezig om een mooie spoorbaan te bouwen.

Ik vraag me af, langs welke kant ik de achtergrond zou plaatsen en ik heb al zo'n vreemd idee....  ;)
(geen paniek, dat overkomt me meer dan eens, het gaat zo weer over.  :D)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: loebaske op 11 april 2013, 13:14:40 PM
onnezel manneke >>>>Luc :D :D :D :D
Bedankt hé.  ;D

En Jean is nog erger, die moet er nog mee lachen ook.  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *