Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

De brug van Manternach

Gestart door doomslu, 22 juni 2011, 22:18:20 PM

mark7758

Mooi gedaan Luc. Complimenten.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Steam.N

#211
Zeer geloogwaardig groen, Luc!
Heel mooie aangroei aan de linkerkant.
Nu je bosje nog aan de rechterkant, en je hebt een parel van een baanstuk!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Links en boven op de tunnel moet ook nog wat bos gesuggereerd worden...
En dan nog achter het spoor een stukje bos ('stukkie' voor de Nederlanders  ;D ).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Ziet er kek uit Luc ! Prima groen zo ..

Michiel

Ik vermoed dat je het bos niet zo dik zal aanleggen zoals op de eerste foto's, want dan zie je geen trein meer.  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

lb99


doomslu

Citaat van: Michiel op 28 december 2012, 17:17:01 PM
Ik vermoed dat je het bos niet zo dik zal aanleggen zoals op de eerste foto's, want dan zie je geen trein meer.  :D
Zeker niet!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railrunner

Heel mooi gedaan!  Goede nuances groen maakt een baan geslaagd vind ik.  En ik meen dat bij uw baantje het geval is!

En, uw vrouwke content zeker over de man met de groene vingers???  ;D ;D ;D

Koen

Knap werk, Luc.
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de andere positieve commentaren. De module komt zeer natuurlijk (lees realistisch) over.
Ik ben benieuwd naar het vervolg. En weet je, dit draadje volgen werkt erg aanstekelijk  :). Ik heb veel zin om aan de slag te gaan maar helaas staan er eerst nog een aantal andere, noodzakelijke, taken te wachten voor het startschot kan gegeven worden  :(.
Enfin, in 2013 moet dit zeker lukken  ;).
Nog veel succes met je module. Ik blijf dit draadje op de voet volgen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Koen, en anderen, lees eens wat ik in de eerste post van dit draadje, in juni 2011, schreef:
"Het is eigenlijk allemaal de schuld van Evan. En Gerolf en Dirk en Michiel en Jan en Jacques en Erwin en André en Kees-Jan en Ronald en Jean en Claudio en Wim en Erik en Lennart en al die anderen (sorry, ik moet ergens stoppen, er zitten er hier nog veel meer)."

Ik zat ook wel met twijfels en vooral, met een tekort aan tijd, maar het lukt. Welliswaar traag...
Gewoon doen, dus.  ;)
Succes iedereen die ook aan de slag wil en bedankt voor jullie hulp en schouderklopjes. We doen voort!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57


Gerolf

Erg mooi gedaan, Luc. De commentaren die je al kreeg kan ik alleen maar bijtreden.  8)
Dat bosje uitneembaar? Is dat goed mogelijk? Is je brug langs de andere kant ook niet fotogeniek?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Gerolf op 29 december 2012, 10:25:11 AM
... Is je brug langs de andere kant ook niet fotogeniek?
Je wil het niet zien!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ToThePoint

Ja het lijkt nergens op, dus breng dat maar naar hier Luc dan ben je er gelijk vanaf !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI